לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פוסט 8 תמונות שלי+ השאלון השבועי


אני: "תהנו..."  אתם: "ממה בדיוק?!"   :S    :(    :P:

 

 


 

 


 

 


 

 


 

 

 

 

 


 

 


 

 

אה הא, סתם תמונות, חסרות השקעה או מטרה, אבל היה בא לי ומה שיצא יצא:)

 

 


מתי חל יום הולדתך?
עוד חודש פחות 4 ימים:)

 

האם את חוגגת אותו כל שנה או מזניחה?
נראה לי שחגגתי כל שנה... השנה אני לא חושבת אבל שאני אחגוג...

 

מתי היה יום ההולדת הכי מהנה שלך?
אמ... כיתה ח' אולי(?!)

 

האם אי פעם עשו לך מסיבת הפתעה?
כן, לא שאני זוכרת מה היה ומי היה, אבל הייתה לפני שנה או שנתיים חחח:P:

 

מהי המתנה הכי יפה שקיבלת אי פעם? ממי קיבלת אותה?
היו הרבה... לא שאני זוכרת את כולן... אבל... אחת מיוחדת... טוב...
הו... מאביב...
כאילו שזה לא ברור::P

 

איזו מתנה הכי היית רוצה לקבל ביום הולדתך הבא?
לא יודעת... זה לא כזה חשוב... מתנות... סתם, אבל תביאו בכיף:P: (= אני אוהבת)

 

 

 

 

טוב עניתי על השאלון השבועי, ושמתי כמה תמונות חדשות... מרוצים? חחח

זהו כאן מסתיים העדכון שלי כי אם אני אמשיך הבלוג שלי שוב פעם ייתן לי לחשוב על דברים שמטרידים אותי... אפילו לא כרגע... הוא פשוט מזכיר לי אותם... בלוג דפוק... אני אוהבת אותך...

לא בגלל זה... בעייה, הא?!:P:

הוא תמיד מעלה לי מחשבות רעות, שונאת בלוגים, אבל מכורה... בעייה, הא?!:P:

אז כאן מסתכם העדכון הקצר והמחייך שלי...

עדכונים מחייכים= שליטה!:P:

לאב יה:):):)

MEytal


 

 

 


 

נכתב על ידי מיטל 3> , 24/8/2006 15:46   בקטגוריות אופטימי, שאלון שבועי  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Cinderelly ב-27/8/2006 03:48
 



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)