לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

שאלון בשיתופם של חפצים דוממים ושאלות כלליות


חפצים דוממים :

1.האם אי פעם ניהלת שיחת נפש עם חפצים דוממים?

כן... אם דובי, מראה, אקווריון(עם דג, אבל דג זה חיי תודה לאל) וחדר זה דומם אז כן:P:


2.האם פעם קרה שחפץ עזר לך בפתרון בעיות?
כן... כל יום...

3.איך את מגדירה חפץ דומם?
משהו שלא זז אני חושבת... ולא נושם... ולא חיי...

מקום אחר :

4.אם היית יכולה להיות בכל מקום עכשיו- עם מי זה היה ואיפה?
זה היה עם ********** באיים הקריביים, או באיזו חנות בגדים בניו- יורק\ מילאנו...

5.מה היית לוקחת איתך לאי- בודד?
ישר עלה לי בראש ספר... אבל ספר עונה על השאלה מה לא הייתי לוקחת איתי לאי- בודד...

6.מה השעה עכשיו?
5:02

7. איזו שעה היית רוצה שתהייה עכשיו?
השעה שבסיום הלימודים כולם...

יחסי מין :

1. בפעם הראשונה מאהבה או פרעות?
רק מאהבה...

2.איזה קונדום?
תות בננה כאילו...

3.היית עושה את זה עם מישהו זר שהכרת בדיוק 10 דק'?
לא... לא נראה לי...

4.איפה המקום שהיית רוצה לקיים בו יחסים שהוא לא מיטה?
מעלית, חוף ים, או בחדר מדרגות של התיכון... אלא אם ציפי תתפוס אותי... ואז אני מעדיפה שלא...

5.באיזה גיל היית רוצה לעשות את זה בפעם הראשונה?
16 ויום לפחות...

6.היית מקיימת יחסים בשביל כסף?
NeVeR


עתידיות-

1. עם מי היית הכי רוצה לראות עכשיו?
את מאי...

2. עם מי היית רוצה לראות כזוג?
אותי ואת **********

3. עם מי היית הכי רוצה ללכת מכות עכשיו?
חחח לא יודעת...

1.איך את רואה את עצמך בעוד 20 שנה?
בת 34?!

2. כמה ילדים את רוצה?
2-3

3.האם את אוהבת מישהו?
כל השאלונים הם אותו הדבר, נכון?!

4.אם היית חייה, מה היית?
יפה כמו פרפר וחייה כמו ג'ירפה...

מה?

1. החיה הכי יפה לדעתך?
אריה...

2.מה הגובה שלך?
קטן קטן אבל יש בו המון:P:

3.איזה זמר\ת את מעריצה?
לא מעריצה...אבל את הילארי דאף ואת שירי מיימון...


טוב... די השאלון הזה דיי דפוק...
אז אני פרשתי...


ביי בייוש':):):)


לוב יו-
 (השם שלי כתוב למעלה...:P: )

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 28/1/2006 16:54  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nיטי ב-1/2/2006 16:12
 



האהבה היא...


אהבה היא כמו-



1) האהבה היא כמו נצח - גם לנצח יש סוף 

2) האהבה היא כמו חשמל - לפעמים יש הפסקות 

3)
האהבה היא כמו פרח - פורחת פורחת ובסוף נובלת 

4) האהבה היא כמו ספר טוב- נגמרת בסוף 

5) האהבה היא כמו שמים - אין לה גבולות 

6) האהבה היא כמו טלויזיה - יש הרבה אפשרויות רק תבחר את מה שמתאים לך 

7) האהבה היא כמו סברס - מבחוץ דוקרנית אבל מבפנים טעימה 

8) האהבה היא כמו סרט - לא תמיד יש לה סוף טוב 

9) האהבה היא כמו משאלה - לא תמיד היא מתגשמת 

10) האהבה היא כמו סבון - אם לוחצים יותר מדי היא בורחת 

11) האהבה היא כמו נעל - בהתחלה לוחצת אבל אחר כך מתרגלים 

12) האהבה היא כמו אוטובוס - פיספסת אחד תמיד יבוא אחר 

13) האהבה היא כמו גילוח - לפעמים הולך חלק ולפעמים נחתכים 

14) האהבה היא כמו מחלה - מכניסה אנשים למיטה 

15) האהבה היא כמו יין - גורמת לאנשים לעשות שטויות 


16)
האהבה היא כמו תפוח - צריך להיזהר מהחלק המורעל 

17) אהבה היא כמו נייר - אם לא נזהרים היא נקרעת 


18)
אהבה היא כמו מסטיק- אם לוחצים יותר מדי זה מאבד את הטעם... 

19)
אהבה היא כמו פרפר- אם לא תחזיקו אותה - היא תברח 

20)
אהבה היא כמו אש - או שהיא מחממת או שהיא שורפת 

21)
אהבה היא כמו מקלחת - רטובה... 

22) אהבה היא כמו סרט- לא תמיד יש סוף טוב... 

23) אהבה היא כמו חשמל-לפעמים יש הפסקות... 

24) אהבה היא כמו בועת סבון- בהתחלה יפה ונוצצת אבל בסוף מתפוצצת... 

25) אהבה היא כמו פאזל - לוקח הרבה זמן לבנות אותה... 

26)
אהבה היא כמו קינוח - משביעה אבל תמיד יש חשק לעוד... 

27) אהבה היא כמו ים - לפעמים היא סוערת ולפעמים שקטה... 

28) אהבה היא כמו כסף-צריך להיזהר מזיופים... 

29) אהבה היא כמו סרנדה- לפעמים יש זיופים... 

30) אהבה היא כמו מלחמה- קל להתחיל אותה, קשה לגמור ... 

31) אהבה היא כמו סוכר - ממתיקה כל רגע מר 

32) אהבה היא כמו כסף - קשה להשיג, קל לאבד. 

33)
אהבה היא כמו מכונית - לא זזה בלי דלק 

34)
אהבה היא כמו באר עמוקה, אפשר לשתות ממנה פעמים רבות, אך אפשר ליפול לתוכה רק פעם אחת 

35) אהבה היא כמו ספר. יש לה התחלה, ולמרבה הצער יש לה גם סוף... 

36) אהבה היא כמו סמים - ממכרת ולפעמים עולה ביוקר 

37) אהבה היא כמו צופן - קשה לפענח אותה 

38) אהבה היא כמו חלום - נקטעת ברגעים הכי טובים 

39) אהבה היא כמו תה - לפעמים היא מתוקה ולפעמים היא מרה 

40) אהבה היא כמו סיגריה - כשגומרים אחת מיד רוצים אחרת. 


    


נלקח מהאתר המהמם הזה-  http://www.lo.coo.co.il



אוהבת->


                                               




נכתב על ידי מיטל 3> , 28/1/2006 11:15  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nיטי ב-28/1/2006 16:18
 



לדף הבא
דפים:  

53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)