לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

אם כבר אז לעשות את זה נכון



אם כבר אז לעשות את זה נכון, או לפחות בצורה טובה יותר

שבאמת תדבר קצת יותר על הבלוג, כי ככה אמורים לעשות

שאני ארגיש שעזבתי את זה- לגמרי ונכון

הבלוג שלי, שלא נטשתי אותו במשך שנה שלמה (+)

אני לא מתגעגעת (= מספיק)

אני אבקר בבלוגים שליכם, אצל מי שיבוא לי ז"א

אני אתגעגע לישרא?

אולי... אבל תמיד תהייה לי האופצייה לחזור

בינתיים יש לי שוקס חה אני בוגדת בישרא(?) קצת..

 

 

 

בא לו הלילה, ושקט עכשיו.
בא געגוע, לראות לחבק אותך
מה שעובר בי, זה יותר ממילים
יש כאן הכל אבל אין אותך.

 

את שוב עוברת ימים לא קלים
איך את שומרת ומה עם החיוכים
מה את חושבת זה קשה במילים
יש כאן הכל אבל אין אותך.

עוד נפגש ויהיה לנו טוב
זה יהיה בקרוב, קרוב
שנינו ביחד יהיה לנו טוב
אל תדאגי זה קרוב, קרוב.

מה לספר לך וזה רק מכתב
מה לתאר לך ואיך לעניין אותך
מה לספר לך - לא מוצא לי מילים
יש כאן הכל, אבל, אין אותך.

עוד נפגש...

הכל כל- כך מדבר אליי שזה מפחיד

חוץ מהבית הראשון אבל הוא כל- כך יפה שלא רציתי לוותר עליו:)

 

אז... זה הזמן להיפרד (= רשמית כנראה:P:) אני אוהבת אתכם

וגם את הבלוג

ולא סגרתי משום סיבה מיוחדת שאני יכולה להגדיר אותה כ- "סיבה"

בהצלחה בשנה הקרובה חברים.(?)

צרו קשר, אני אהייה כאן כנראה, באיי סי- 297124950

 

אני ויריב פורשים יחד(!):P:

אוהבת המון את כולכם, שליוויתם אותי במשך כל השנה האחרונה- השנה הכי מיותרת וחסרת זכרונות שהייתה לי נדמה לי:\ אבל אני לא חושבת שזה באשמתכם ישראבלוגים יקרים

 


אולי לא כולכם תראו את זה

אבל יום אחד שתיכנסו לבלוג שלי ותקראו את זה או שאולי לא רק את זה

תדעו שאהבתי אתכם

תדע שאהבתי אותך

תדעו שאני עדיין אוהבת אתכם



נשיקות-

 

Nייטי-





!the new one!
ביי ביי בלוג [= יקר.(?)]

וואו כמה דברים בחודש, הא?:P:

לא שתבינו:)

 

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 19/10/2006 16:28  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MEyti ב-3/1/2007 19:57
 



אכן סגרתי אבל...


השיר ששמתי בפוסט הקודם... אחרי שכביכול סגרתי טוב כבר לא בדיוק עדכני... התבגרתי בכמה זמן הזה...(= מהר, לא?!:P:) והבנתי כמה דברים... מה אני אוהבת ומה פחות...

שיניתי עמדה- לגמרי!

מרוצה ומקווה להמשיך להיות בקשר (ל)...

 

 

 

 

 

i think i'm falling

ככה, עם הבעה כזו שנראית ריקנית אבל בעצם אומרת הכל..
"אויש נו תחייכי ותגידי שאת אוהבת אותי..."
אני אוהבת אותך:)

 

 

 

MEytal

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 3/10/2006 14:48  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MEyti ב-3/1/2007 19:57
 





53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)