לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

כאב ראש+ביטול של טיול שווה+הוא+תמונות...



נתחיל בדבר הקצר שלא נגמר מהר... נחשו מה זה... "לא... אתם טועים..." (ציפיתם שאני אגיד לכם שאתם צודקים, נכון?!חחחח) יש לי כאב ראש!!! וכואב לי!!! אני אלך לשתות אחרי שאני אסיים את הפוסט הזה...:P:


הדבר השני... שהוא בכלל גרוע... זה שנדחה לי הטיול השנתי!!! האאא!!! אני שונאת את שיבר... הוא נדחה לעוד חודשיים... כבר עשיתי רשימה, תכננתי לארוז היום, קניתי ממתקים, ובסוף אין טיול!!! גררר שיבר יא מטומטם... כ"כ חיכיתי לזה...


היום הוא לא התייחס אליי, לא צריך... מה שבא לך... זה בא לך בתקופות כנראה... וכשנוח לך אתה מתייחס... אז גמני לא אתייחס, ואין לי מושג איפה זה ייגמר... אבל אין לי כוח לזה... זה לא רק בעיות שלי... גם אתה יכול לגשת ולהגיד שלום... לא כשאתה מסתכל עליי ואז אני אז אתה מסיט את הראש... יש?!

טוב, נו... אתה גם ככה לא קורא פה... לא נראה לי לפחות... אז אני סתם כותבת לעצמי... ומחר יעלו השלות של "מי זה מי שכתבת עליו בבלוג שלך ככה וככה...?!?!?!" אתם חושבים שאני לא מכירה אתכם?!?!?!


 

עכשיו נסיים עם כמה תמונות...:):):)

 

 

(נכון שהוא מאמי... קוראים ול קירבי והוא חמוד...:):):))

 

 

(ממש כמו ברווזון האמבטייה שהיה לי כשהייתי קטנה:P:)

 

 (ירדן!!! כתוב פה גריפינדור!!!חחחח)

 

 

 

(הווו... איזה תחתונים סקסיים...:P:)

 

 

חמודים שלי...:):):)

 

 

אבל עכשיו Nיטי צריכה ללכת... ניפגש בקרוב...


(זה שלי והוזמן במיוחד עבורי והמעתיקן ילנקק פעמיים!!!)

 

 

 

(עוד חתימה חדשה ומהממת!!!)

 

 


 

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 30/3/2006 15:47   בקטגוריות בית ספר  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nיטי ב-2/4/2006 14:53
 



רישום לתיכון+טיול שנתי...(בקרוב...)+עברתי את ה-5,000


היום נרשמתי לתיכון... היה נחמד... שעה בערך, לא יותר... היה אחלה... הלכתי עם סמדי... נרשמנו ביחד... לה לקח קצת יותר זמן... אבל לא ניכנס לפרטים הקטנים...:P:

פגשתי הרבה אנשים... חמודים ולא חמודים... מקווה לטוב... כי כוסונים לא היו... (***בזמן הזה...)

 

 

סמדוש'- מחר את מביאה ביצים קשות (חחחח) ואני תפוחי- אדמה... יש?!:P:

 

 

אז הלך פסדר בתיכון, שום דבר חשוב... נושא אחר-


עברתי את ה-5,000 כניסות!!! היו אמורים להיות לי גליטרים... אבל אפחד עוד לא הכין לי... ולכן, אין לי... אבל עדיין עברתי את ה-5,000...!!! זה ממש הרבה... ואורטלי הייתה ה-5,001 חחח, מותק!!!:):):)

 

 


ביום ראשון יש טיול שנתי... מקווה לטוב... אני ושירי וליאור וסמדר וירדן וספיר וליהי נהייה יחד... כן, אני יודעת שזה מלא... אבל היו חייבים 8-9... ואנחנו 7... אבל אל תגלו... אפחד לא יודע... חחחח חושבים שאנחנו עם ילדה שבכלל לא יוצאת לטיול...

יהיו קייקים, ב"ה,ב"ה,ב"ה... ובננות, ושיט דפוק וכיף:P:... וממש שווה... זה באילת כאילו!!!:P:(***פרצוף מתלהב)... אני אספר הכל כשאני אחזור...

 



:):):)

 

 



נכתב על ידי מיטל 3> , 29/3/2006 19:23  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניצנוששש ב-30/3/2006 18:55
 



לדף הבא
דפים:  

53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)