לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

המטוטלת- צדדי הזמן.


 

מלבד החשכה והריקנות, ישנה המטוטלת, שלמרות הקצב הקבוע של תנועתה, אימתה הולכת וגוברת ככל שעובר הזמן.

מצד אחד אתה אומר לעצמך ששום דבר לא דוחק בך, שיש לך את כל הזמן שבעולם, מצד שני- אתה חש שהזמן אוזל, שעלייך למהר כי אחרת אתה לא תספיק את כל מה שמוטל עלייך לעשות. אבל כשאתה רוצה למהר אין לך לאן! אין לך לְמה! ובכל זאת, אתה יודע שאין זמן, כי עלייך לסיים את המלאכה, ואף שמהותה נסתרת ממך כעת, אתה בטוח שהיא מרובה.

ואתה נלחץ.

וכל העת המטוטלת מתנועעת, ומתקרבת, ומכלה כל דבר בדרכה, ואתה מנסה לברוח ממנה, אך כל גופך עקוד, כמו קורבן, ממתין ללהב המכָּה הקרֵבה, שתצבע את סופך.

 

 

טיוטה לרב מכר.

 

 

קפוא.מופשר.

 

 

 

-
   Nיטל-

נכתב על ידי מיטל 3> , 29/6/2008 00:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבט. תחושה. רגש. מחשבה. בריאות.


זה הכל, לא?..

אבל אי- אפשר לקבל את כולם ביחד, תמיד יהיה לפחות אחד לקוי.

זה בסדר, אחרת הייתה אוטופייה בעולם ואז היינו משתגעים.

 

 

וואו. פשוט וואו.

אסור להיות מרוצים מדי, אסור לצפות ברגע שמח, אסור. אם לא תגיד לעצמך 'לא', יופיע משהו שיגיד לך...

יהיה בסדר, ב"ה.

 

_
    Nיטל-

נכתב על ידי מיטל 3> , 26/6/2008 22:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nיטל3> ב-27/6/2008 22:42
 



לדף הבא
דפים:  

53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)