לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

מכתב פרידה.


היום בלילה, טכנית מחר, אני כבר לא אהייה על אדמת הארץ.

ל-26 יום אתם, החברים שלי, תצטרכו איכשהו להסתדר בלעדיי. טוב, וגם אני בלעדיכם.

אני לא מאמינה שכבר הגיע היום הזה.

הזמן עד אליו עבר כ"כ מהר.

אני כ"כ אתגעגע.

תודה לכל מי שהשקיע כמה דקות במחשבה עליי וכתב לי מכתב טיסה! חח.. =]#

 

 

העלאת תמונות וקבציםכי איך אפשר בלעדייך?!3>

 

 

העלאת תמונות וקבציםהכי חמודה והכי טובה שיש! באמת. חחח 3>

 

 

העלאת תמונות וקבציםאל כולכם...3>

 

 

העלאת תמונות וקבציםחמודהשיילי3>

 

 

העלאת תמונות וקבציםשותפתי המדהימה להליכותP: חח3>

 

 

העלאת תמונות וקבציםהכי שיש!3>

 

 

העלאת תמונות וקבצים איך תסתדר בלעדיי?! [ ואיך אני בלעדייך?!]...3>

 

 

העלאת תמונות וקבציםאת, הכי שיש, יפהשלי! חח אני אתגעגע.3>

 

 

העלאת תמונות וקבציםמדהים שלי.

 

 

 

 

לכולכם אני אתגעגע כ"כ, גם לאלו שאין לי תמונות איתם! חח

אז... להית' בעוד 26 ימים. נתחיל לספור מ-ע-כ-ש-י-ו!

כמה שאני אתגעגע. גם אתם. אין מצב שלא. חסר שלא.:P:

3>.

 

 

_
   Nיטל-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 30/7/2008 14:00  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כבש שחור ב-30/7/2008 17:28
 



לא מאמינה שאני עושה את זה:P:


איזה צבע שיער יש לך? שטני

ועיניים? ירוקות.

מה את/ה מגביר? ביוטכנולוגייה- ביולוגייה.
אוהב/ת לשמוע ישראלי? כן.
מה את/ה שומע/ת עכשיו? Yellowcard

יש לך מסנג'ר? כן
היית בלילה לבן בת"א? לא
אוהב/ת את השם שלך? בסדר כזה. מעדיפה דבש:P:
אוהב/ת ים? מאוד

את/ה בא/ה לעתים קרובות לת"א? כמה שרק אפשר

רגע, בן/בת כמה את/ה? שואלים את זה לפני שמתחילים עם מישהי, לא באמצע..P:

שים/י תמונה שלך: סוטה חחח
מה הדבר האחרון שקנית? שא-מא קנתה הכוונה?:P:
מה את/ה הכי אוהב לאכול? לאזנייה, פסטה, רביולי, פיצה של א-מא

ולשתות? שוופס!
שוקולד חום או לבן? לבן עוגיות.P:
לונה פארק או סופרלנד? לונה פארק?

מיץ פטל או ענבים? פטל. ענבים זה רעל חחח

מברשת או מסרק? ללא.
איזה מרק את/ה הכי אוהב/ת? בצל/  בטטה- דלעת- גזר, כתוםP:
כמה סוכר בתה? חד סוכר

עם איזה שמיכה את/ה ישן/ה? פליזP:

את/ה אומר/ת ישנה או יושנת? ישנה, רק בישראל מפגרים.
בכמה הופעות היית בחיים שלך? לא יותר מדי.
אוהבת ללכת להופעות? לא הייתי הולכת אם הייתי שונאת.
כמה זמן ביום את/ה שומע/ת מוזיקה (בערך) ? כל יום, מספיק זמן
באיזה כיתה את/ה, תזכיר/י לי? י"ב בקרוב^^
צימחוני/ת? לשעבר.
מנגן/ת על משו? לא תודה אני מוכשרת בדברים אחרים:P:
על מה הכי היית רוצה לנגן? נבל.
חושב/ת שרן דנקר חתיך? בסדר..

מה הסרט האחרון שהלכת אליו בקולנוע, ועם מי הלכת אליו? לפגוש את דייב, עם אביב=]#

שומעת הרבה מוזיקה? לא דיברנו על זה כבר?

מה את/ה הכי אוהב/ת [סוג]? מה?! חחח
מוסיקה עברית או לועזית? גםוגם
אוהב/ת תותים מיובשים? איכס, למה להרוג תותים?!
ותותים בכלל? כן
אכלת פעם עוגת אוכמניות? נראה לי
את/ה בכלל אוהבת עוגות? כן
עונה על שאלונים כי זה כיף או כדי להעביר את הזמן? כי מזמן לא עשיתי את זה כי הסתדרתי ומשהו בי נדפק בחזרה כנראהP:

אוהב/ת חתולים? איכס. לא

יש לך חתול? על הגג. חחח
או כל חיה אחרת? דגים נחשבים כחייה?:P:
מדבר/ת הרבה בטלפון? מספיק

פעם בלעת מסטיק? לא

פעם לעסת מסטיק? כל רגע
את/ה עייף/ה? לא מדי
התחיל החופש שלך? אפשר להגיד.

שמח/ה שמגיע החופש? ברור נשמהP:
אוהב/ת קיץ? לגמרי
ים או בריכה? ים.

מעדיפ/ה חורף? לא
מה הכי כיף בחורף? לרוץ בגשם ושייפול עלייך ברד קטן בלי מטרייה או כובע!

נכון שפירות קיץ יותר טעימים מפירות חורף? כן
איזה פירות את אוהבת? חולת פירות! הבסט זה ענבים, מלון, נקטרינה, אפרסק, משמש, אבטיח, מנגו לפעמים כזה, בננה, תפוח בדבש:P:

היו לך בגרויות השנה? איזה? ביוטכנו', ביולוגייה, מתמטיקה, אנגלית.
איזה פלאפון יש לך? ענתיקהP:
של איזה חברה? סוני אריקסון/ אורנג'

מרוצה ממנו? 3>
מה עדיף לדעתך, ריצה או הליכה מהירה? ריצה אבל לא הרבה:P:
את אוהבת ריח של דלק? לא=/
ושל אש? של נרות וגפרורים.
מה עשית בערב יום העצמאות? רוק"צ.
המומינים או הדרדסים? פחחח.
בת הים הקטנה או שלגיה ושבעת הגמדים? בת הים הקטנה, לא עבדה במטבח אצל גברים. אם אפשר לקרוא להם גברים...

אתה אלרגי למשהו? כן.
חם לך עכשיו? בשביל מה המציאו את המזגן?!

 

 

כאילו.. זהו?!

חח איזה שאלון טמבלP:

נשתמע אנשים,

 

 

 

 

_
            Nיטל-

נכתב על ידי מיטל 3> , 29/7/2008 15:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירי ב-30/7/2008 15:15
 



לדף הבא
דפים:  

53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)