לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

היינו בים+ שאלון הגבר האידיאלי^^:):):)



החבר האידיאלי נגנב מקשתי
JJJ
 
מראה-
זה עם הפירסינג: בגבה ואולי בלשון... אבל גם זה אני לא בטוחה:P:
הערס: לא!
הכוסון(שכל הבנות נמרחות עליו): אמ... :S אז איך הוא שלי בדיוק?!
השמן: לא
הפריק: במידה?!...
הילד הקטן שלא הספיק להתבגר: לא
זה שנראה כמו אחרי תאונת רכבת : חחחחח טראומות של כותבת השאלון:P: 
זה שנראה כמו אתלט מקצועי: טוב... * מגלגל עיניים*
המתאפר: חחחח... טראומות רציניות אני מבינה:P:
תכונות-
זה שמתוסכל מהמראה שלו : לא... אבל זה שמביט במראה וחושב... מבינים?!:P:
המצחיק: דרוש מצחיק!:P:
הרוקיסט: במידה
העשיר: ברור, כל עוד הוא לא סנוב
זה ששומע מוזיקה מזרחית: אמ... אמ... אמ... טוב:P:
זה ששומר סודות: אה הא... את כולם!:P:
הרכלן: לא... כולם יחשבו לו אבל בעצם כולם רכלנים... זה יחסי אבל עדיין...
החננה הרגיש: אמ... רגיש, מאוד, חננה?! למה זה בא ביחד?!:S בן- אדם רגיש צריך להיות חננה? ועוד מה זו המילה העצובה הזאתי?!:P:
חסר הבטחון: לא... אבל בלי ביטחון עצמי מופרז מדי:P:
הערס: היה כתוב למעלה...:S
זה שחש זמר דיכאון: חחח לא
המקובל: זה הכל יחסי... כל עוד זה לא בא עם הקטע הערסי זה מתקבל
האדיש: אפשר... לא יותר מדי! ממש ממש ממש לא
הספורטאי: אה הא
כל המסביב:
שר: אפשר
מנגן: מה שבא לו...
רוקד: תלוי איזה סוג ריקוד...(?!)
זה שמכור לשופינג: לא, אבל זה שחושב פעמיים לפני שהוא יוצא מהבית עם...********* ******** *********
האיינשטיין: חכם... לא עד כדי כך אבל
מבזבז: במידה... הכל במידה:P:
מקשקש בשכל: חח לא... שלא יחפור!
שיספר לך הכל: אה הא... כדאי לו... ***אהרמ אהרמ:P:***
שיצייר: אפשר...
צימחוני: אה הא... אפשר, אבל שיאכל מה שבא לו, לא חייב צמחוני... עדיף כבר שומר כשרות:P:
שעוד תקוע בעידן כיתה ד': ממש לא...(?!!!)

 

 


הראש שלי מתפוצץ... וביקשתי מא-מא שלי תה מנטה והיא הכינה לי תה ירוק- רגיל... איכסה! פשוט מזעזע!

אני שונאת תה רגיל! א-מא: בשביל זה כתוב על התיון איזה סוג תה זה!!!



 

היה כל- כך כיף היו בים... חזרנו ב-10 ל-9 נדמה לי... משהו כזה... וממש נהנתי... אני הולכת לראות האלופה עוד שנייה

גילי- סורי שאני לא עונה לך עכשיו בסקייפי... חחח פשוט אני מעדכנת והולכת לאלופה אז אני לא אספיק...

אז היה ממש אחלה בים... ועם כל האנשים שהורידו לי את המצב- רוח ונתנו לי להרגיש שהכל הולך להידפק... לא עזר- היה לי ממש כיף ועלה לי המצב- רוח בחזרה!!!

פעם ראשונה ש"שחיתי" כן, כן, מיטל ששוחה במקום חחחחח

אבל פעם ראשונה לפחות שצללצתי ו"תפסתי גלים" כן, כן, מיטל שלא יודעת לקפוץ, שלוקחת אוויר לפני שהיא קופצת ו... חחחחח

אבל פעם ראשונה שהכנסתי ראש למים מלוחים ואפילו פתחתי את העיניים... אבל זה כבר לא היה בתכנון... חחחחח

עזבו היה כיף...

עשיתי עם אביב מלאכים בחול ואז רצנו כזה למים וזה היה באותו הקצב כזה ואז בא גל ושנינו קפצנו עד שמיטל נפלה חחחחחח כן, כן, כרגיל... אבל זה היה מגניב כזה!!!

טוב אני הולכת עכשיו לראות האלופה... או שיש לי דקה כי עוד לא נגמר השיר...
עברו רק 4 דק' מתוך ה-5 חחחח

 


טוב אז ביי ביי ומקווה שנהנתם היום:):):)

אוהבת המון-

MEytal

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 31/8/2006 22:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colorful meyti ב-1/9/2006 14:13
 



המפגש בתיכון+ים...



בקריאת חיזוי העתיד שבוצעה עבורכם בקלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו השוטה: המסר הוא – כל האפשרויות פתוחות והכול לטובה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "אלף".

זה מה שהיה כתוב בתחזית היומית שלי...

המסר הנוסף, החשוב יותר...

השאלה היא האם הוא מדבר על מישהו מהכיתה שלי... או על משהו אחר...

לחצי מהכיתה שלי יש א' בשם... חחח

כיתה נחמדה-

שיניתי נושא באלגנטיות:P:

היה היום את המפגש הכיתיתי- שכבתי

המורה ה"מפלצת" מסתבר שהיא ממש חמודה, חייה אני אוהבת אותך:P:

בינתיים, אתם יודעים איך זה...

אבל היא נראית אכפתית ואחראית...

רוחל'ה גם אמרה לי שהיא נחמדה ומורה טובה למתמטיקה... איזה קטע היא מלמדת אותי! ב-5 יחידות:P: יאייי

חייה הכוסית= שליטה... חחחח סתם, סתם... אבל היא באמת חמודה...

חייה גם אמרה שהיא מלמדת רק שליש מהכיתה מתמטיקה- משמע- כל שאר הכיתה שלי מטומטמת...

5-4 זה גם בסדר... אבל כבר שמעתי על כמה שהם ב-3... בעייה, לא?!:P:

יש את **** הוא חמוד, לא אגיד לכם איך קוראים לו... רק ליתר ביטחון... אני לא חושבת שיש לו חברה... באמת לא שאלתי:P: חחח לשאול...(?!)

הוא חמוד כזה, באמת שהוא נראה הכי בוגר מכל הכיתה ה"מצחיקה" (= כולם חשים מצחיקים שמה...) שלי שמה...

חחחח י'- 10 ויאללה בלאגן!!!

מווואה:):):)

עוד כמה שעות ים...


ממש עצבן אותי הקטע איתך...

איך כולם נגדי כשאניט מנסה לעשות משהו טוב ובסדר לכולם יש טענות...

לי אין טענות אלייך בדברים כאלו!

אז למה דווקא?!

לשחק אותה בסדר?!

עזבו... יש כמה ממש חראות מביניכם שרצו להוריד לי את המצב- רוח...

כן, הצלחתם... בסדר?! בני- זונות מזדיינים בתחת!!!

כן, ככה אני עצבנית... ממש ככה... אתם יודעים שאני לא מקללת ככה כשאני בנורמל שלי...

גררר

כוס עמאק...

טוב ככה כן:P:

 

 

 

 

 

 

 

 

פעם אחרונה

 

 


אוהבת-

 

MEytal


נכתב על ידי מיטל 3> , 31/8/2006 13:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colorful meyti ב-31/8/2006 22:31
 



לדף הבא
דפים:  

53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)