לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

אני. י"ב. עכשיו לחבר כמשפט......... אני בי"ב......... וואלה.


י"ב שפה קשה חחח לא להאמין...

שיהיה לכולם מלא בהצלחה!

יאללה עוד שנה ומסיימים.

אז... שנה טובה(?)!!!:P:


 

אתה שומע לא יכולתי לעשות מזה כלום
זה היה אצלי בידים
ולא יכולתי לעשות עם זה כלום
ולא יכולתי לעשות מזה משהו

אתה שומע יכולתי לגמגם
מה רציתי להגיד
יכולתי להרגיש הכי רע שאפשר
ופתאום אתה עומד כמו ילד קטן
בסינור לצואר וחוזר על השאלה
מה עשית עם זה שואלים
לאן בזבזת את כל זה, היה לך סיכוי

ועכשיו תצטרך להתחיל הכל מחדש.


 

אני לא אתאמץ כדי להחזיק ולהישאר.

אני לא אתאמץ בשביל שיחזיקו אותי קרוב. ככה אנשים מוכיחים לי מי אני בשבילם. מי הם.

הייתי ככה קרובה ללוותר, כי בא לי.

אבל בשביל הספק, אני אחזיק עוד.

בשביל הרצון שכן נמצא בי. ונמצא.

בשביל הידיעה שאם זה לא היה קורה, ההשלכות גם הן לא היו קורות. והכל יכל להיות טוב ויפה ומושלם עכשיו.

אבל מכיוון שזה לא המצב, אך מצד שני- החיים כוללים מכשולים, אין מושלמים וזה ידוע- אז בשביל זה, בדיוק מהסיבות האלה. אני חוזרת. ז"א- נשארת. מוחזקת ומחזיקה.

קוראים לזה... צ'אנס. אוקיי, כמה לא אופייני לי. אבל תמיד מותר לצאת קצת מהחוקים ולשחק משחק חופף למציאות.

אז אין לי מה לעשות. אבל אם אני באמת שווה משהו(מה שברור, אבל) בעינייך, אז הצ'אנס שווה היה את הצ'אנס והיציאה שלי מעצמי, מהגבולות שלי. ואם לא היה שווה לתת את הצ'אנס- מטעויות לומדים. ואני- אוהבת ללמוד.

אז.. בטח שאני עדיין שמחה. לא השתנה יותר מדי.

ואני אהייה גם יותר כשבנות יבינו שלא להתערב בעניינים שלא (וגם כבר לא) להן.

 

 

 

_img237/4052/p6020470in6.jpg
   Nיטל-

 

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 31/8/2008 14:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nיטל3> ב-31/8/2008 14:59
 



וטוב, טוב, טוב לי על הלב.


יש כמה סלעים, רסיסים ואבני משקע, אבל אני אציף אותם, את כולם. אני בדרך. הנכונה.

ושרק ימשיך להיות.

אמן.

=]#

 

 

img329/3165/p6020271jx5.jpg

 

 

_
   Nיטל-

נכתב על ידי מיטל 3> , 29/8/2008 14:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nיטל3> ב-31/8/2008 14:59
 



לדף הבא
דפים:  

53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)