לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Arisen Anew


We'll just see what will happen


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

חזרתו של מדור היפנית


היי לכולם. אחרי יותר משנה חזרתי לבלוג שלי ברנדומליות לא מובנת, והחלטתי (באותה הרנדומליות) לנסות לחדש שוב את מדור אוצר המילים שלי. לפי המצב הנוכחי נראה לי שאני אתחיל מכך שאתן את אוצר המילים ביפנית פעם בשבועיים. כמו כן, אתן את אוצר המילים של הסינית גם פעם בשבועיים, כך שתהיה אלטרנציה משבוע לשבוע.
נקודה נוספת שאני רוצה להעלות היא שעכשיו זה כבר פורמט שונה במקצת. הפעם אני העלה את אוצר המילים לפי נושאים, לפחות מתוך האלה שאני מכיר במידה מסוימת.
בכל מקרה, מי שנהנה, תהנו :)
היום, עקב החלטה משונה, הנושא יהיה שמות של חרקים, אז הנה המתמודדים:

虫 - mushi - insect
昆虫 - konchuu - insect/bug
蝶々 - chouchou - butterfly
胡蝶 - kochou - butterfly
蚕 - kaiko - silkworm
蟷螂 - kamakiri - praying mantis
蝿 - hae - fly
甲虫 - kabutomushi - beetle
ゴキブリ - gokiburi - cockroach
蚤 - nomi - flea
みじんこ - mijinko - waterflea
蝉 - semi - cicada
白蟻 - shiroari - termite
蟻 - ari - ant
蜂 - hachi - bee
蚊 - ka - mosquito
蜻蛉 - tonbo - dragonfly
機蟻虫 - hataarimushi - grasshopper
蛾 - ga - moth
天道虫 - tentoumushi - ladybug

ואחרון חביב, שאני יודע שהוא טכנית לא חרק, אבל הסטטוס שלו בחברה דומה:
蜘蛛 - kumo - spider
נכתב על ידי , 3/7/2008 19:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 36

MSN: 

תמונה




1,126
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSashTheRed אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SashTheRed ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)