לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנייייי ואהבתתת חיייי




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

lerr lubimia miaaaa =]


נסיכה שלי, יפה שלי, מתוקה שלי, מהמת שלי, חמודה שלי, אהובה שלי ווווו...... אני יכול להמשיך עוד ועד ועדדדד שלי שלי שלייייייייייייי.

לובימיה מיאה אני הופך תבלוג הזה לבלוג שלי ושלך, אני הולך לעלות לפה את כל התמונות שיהיו לנו ביחד אני ירשום פה [לפחות ינסה] את כל הדברים שאנחנו עוברים ביחד את כל הזיכרנות ואת כל הטובבבבב שאת עושה לי ואת כל האהבה שאת מעניקה לי יום יוםם.

אני רוצה להתחיל בזה שאני מצטער, כמו בכל מכתב שאני רושם לך אני תמיד אומר שאני מצטער אז פה אני גם מתחיל ככה חח אני מצטער אבל זה ששוב.

אז ככה היום התאריך הוא 06.12 לפני שלוש שעות ושעתים אנחנו הפכנו להיות רישמית כמעט לכולם שלוש חודשים ביחד, זה הישג יפה אבל לא בשבילי מבחינה אחת ומבחינה שניה זה מאוד יפה ואני גאה לא רק בעצמי אלא גם בך כי באמת האהבה שלנו באמת חזקה.

בשלושה החודשים האלו אנחנו עברו לא קצת ירידות, וכמו שאת יודעת אהבה וזוגיות בין שתי אנשים זה כמו רכבת הרים פעם למעלה ופעם למטה אנחנו היינו מגיעים לגבהים מאוד גבוהים אבל גם הגענו לירידות מאוד חדות וקשות, אני רוצה להצטער על כך, בשלושה חודשים להגיע למצב של פרידה כמעט שלוש פעמים זה ממש הישג לא יפה אבל עדין אני שמח על כך שאנחנו מחזקים ביחד ואנחנו עד עכשיו ביחד כי אהבה שלנו חזקהה והיא חזקה מכל משבר כלשהו ועל זה אני שמח.

אני מצטער על כל הכאב שעשיתי לך במשברים שעברנו אני מצטער ששיקרתי לך רק תאמיני לי שזה לא היה בכוונה.

אני כרגע מנסה להיות איתך כמה שיותר ישר אני אומר לך את כל מה שעובר עלי אם הייתה לי תאפשרות להגיד לך מתי שאני הולך לשירותים הייתי אומר לך גם את זה חחח אפילו שאת יודעת לבד מתי אני הולך לשירותים כי אני מתקשר אליך משם חח, ואת מבינה את זה לבד.

יפה שלייי אני שוב מצטער על כל החרא שהבאתי לך ואני עד עכשיו משלם על כך ומנסה להעניק לך את כל הטוב בעולם כי את האושר בשבילי!

טוב אנחנו עוברים עכשיו להווה, האווו ההווה עכשיו הוא פשוטטטטט..... זהו אני מקווה הבנת חחחחח... או שלא.

אין לי פשוט מילים לתאר לך מתוקה שלי עד כמה שטוב לי עד כמה שאני אוהב אותך עד כמה שהענקת לי אושר לחיים שלי אין לך מושג איזה חייך וכמהההה אור הכנסת לי לחיים אני פשוט לא מדמין את החיים שלי בילדיך. איך אני יסביר לך את זה יותר ברור, אממממ... את בשבילי כמו אוויר בשביל שבן אדם יוכל לחיות. את כמו הירח שביא את הלילה ואת השמש שביא את הבוקר. את כמו השמיכה החמה שמחממת בלילות הקרים בחורף. את כמו הנסכיה הכי יפה בעולם שכולם רוצים לראותתתתת, זאת את בשבילי פשוטטט. אין לי מילים אחרות לתאר אותך בשבילי את פשוט הנסיכה שלי שאני מחכה יום יום לראות אותך לנשק אותך לחבק אותך להרגיש את חום הגוף שלך להרגיש את הידים העדינות שלך על הגוף שלי להרגיש את השפתים הרכות שלך על הלחי שלי. פשוט אין לי מילים לתאר את אהבתי אליך.

נורא קשה לי שאת לא איתי פה בסופי שבוע נורא קשה לי שאת לא נמצאת איתי ובמחשבות שאני יודע שאת רחוקה ממני, אני פשוט לא מוצא מקום מנוחה לעצמי, אני מחפש מקום לתקוע את עצמי אבל לא מוצא. אני מקווה שזה יגמר מהר ואת תוכלי להישאר איתי פה כמה שיותרררררר.... כי את חסרההה לייייייי.

עתידדד מתוקה, העתיד פה יהיה די קשה אני מתגייס עוד כמה שבועות וזה לא בא בטוב לא לי וגם לא לך, אני לא מצליח לדמין את עצמי רחוק ממך בבסיס סגור. אני לא יודע מה אני יעשה אם עצמי, אני רק מקווה שאת תוכלי להישאר בבית ולחכות לי בקוצר רוח עד שאני יחזור.

אני ממש לא רוצה ללכת ואם הייתה לי אפשרות לא ללכת לא הייתי הולך, בגלל שאני נערי מקם בצבא מגיע לי שירות של שנתים ולא שלוש אני ינסה להוציא אותו קודם ואז אני ינסה לעשות ככה שאני יהיה שלוש ימים בבסיס ואחד עשרה בבית כי הרי בצבא מחשיבים אותי בתור עברין אז מותר לי לעשות ככה. רק בשביל להיות איתך וואללה אחר כך אני יוכל להגיד שהחיים שלי יהיו דבש כי אני יהיה איתךךךךךךךךךךךך.

טוב נקצר חחח אני עייף למה . עתידדדדדדדדדדדדדד.... אוקיי עתיד ואללה זה יהיה מענין, עתיד שלנו זההההההה ככה. אני מסיים צבא אחרי שנתים או שלוש או ארבע אם לא יכניסו אותי לכאלו או בכלל שנה אבל בשנה הזאת לא תראי אותי בכלל כמעט כי אני ישב רק בכלא. אני יוצאאאאאאאא... ומשתחרר מהצבא, עובד חצי שנה בתחנת דלק עושה כל חודש ארבע וחצי אלף שקל שם בצד כל חודש אלפים שקל תוך חצי שנה מגיע ל 12 אלף שקל וביחד אם זה מקבל 6 אלף שקל דרך עבודה מועדפת זאת אומרת אני עומד על 18 אלף שקל, וד"א מתי שאני משתחרר אחרי שרות מלא אני מקבל מענק של עוד 8 אלף שקל זאת אומרת שאני יעמוד על 25 בערך פלוס מינוס אלף שקל. לוקח אותך אורז תיק ואת אורזת תיקים [ חחח תיקים] קונה שתי כרטיסים לכיוון אחד לשיקגו ונוסעים לשם. בזמן של כמעט חודשים אנחנו חיים אצל דודים שלי עד שמסתדרים על עבודה טובה ולומדים שפה לפחות אני, ואז עוברים לבית נורמאלים על האדמה לבד. שמים ריהוט יפה וחיים באושר ועושר, אחרי ארבע שנים / חמש שנים אני חוסך בין 200 ל 300 אלף דולר [אני ישתדל] ופותח עסק אם עוד שלוש ארבע שותפים, אחרי שנתים בונים איפריה בזמן הזה אנחנו מתחתנים ואחרי שהאימפריה תיצא לאור אנחנו מביאים ילד ראשון, עוברים דירה קונים רכבים יפים ובקיצור חייייייםםםםםםםםםםם כמו מלכיםםם, מלך ונסיכה כמו שאני תמיד אומר לך נסיכהה שלי כזאת אני יעשה אותך באמתתתתת!!!!!

יפיפייה שלי אני מצטער על המכתב הקצר אבל יהיו עוד, זאת רק ההתחלה אני רק רוצה שתדעי לך שאני מאוד אוהב אותךךךךךךךך ובשבילי את האור לחיייי, בילדיך אני פשוט כלוםםםם!!!! אני אוהב אותך נסיכה יפה שלייי אוהב אותךךךךךך!!!!!

 


 






ואיך תמונה בלי הנסיכה היפיפייייה שליייי




יפיפייה שלי אני אוהבבב אותךךךךךך!!!!!

נכתב על ידי , 6/12/2008 01:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!stasik & lerka my love! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !stasik & lerka my love! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)