לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי הזיז את הסיגריות שלי?


שלום לכולם! הבלוג שלי עוסק בצדק חברתי צודק! יש דברים שכבר הרבה זמן יושבים לנו על העצבים ושאף אחד לא מעז לדבר עליהם... עד עכשיו, אני מבטיח לכולם להאיר את הדברים ולשים אחת ולתמיד את הדברים על השולחן. שלכם תמיד ג'ו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

סקס חינם חינם בלי כאאסף


צוהוריים טובים אחיי ואחיותיי שזקוקים למעט חפירה.

 

היום היה יום שיגרתי עד עכשיו, התעוררתי אבל לא אכלתי כי היום זה יום בדיקת הדם השנתי...

כן כן גם אני לא חסין מכל דבר וחייב לדאוג למערכת הבריאות שלי כדי שאוכל למשמש ציצים עסיסיים יותר שנים משאלוהים קבע לי לחיות.

 

חסר לך קצת אוויר

 

כמעט ושכחתי איזה סבל זה קופת חולים או שנקרא לו בשמו האמיתי: "המקום הזה שזקנים נרשמים בו עד שיתפנה להם סוויטה בגהנום"

אבל אתם כבר מכירים אותי...אז בכיף!

 

עובד נקיון לחדר 666

 

בעודי מחכה לאחות שנראת כמו חייל ספרטני מהסרט 300 ונזהר שחולי פרקינסון לא ישפכו עליי את דגימת השתן שלהם עלה לי רעיון שכבר רציתי לעשות הרבה זמן.

 

מי נגע לי בתחת!!

 

אני כבר, מאז ילדותי הראשונה, רציתי להכתיר את אחת החברות שלי באתר פייסבוק לחברה הכוסית ביותר שקיימת לי בין חברותיי באתר, אבל בעודי מסתכל על רשימת החברות...אין כאן פאקינג תחרות משהו ולכן הגעתי למסקנה שאני צריך להכניס חומר חדש למערכת ולחלק פרסים לקטגוריות הנ"ל:.

 

קטגוריית: השווה ביותר

 

כוסית היא כוסית

קטגוריית: הכונפה ביותר

 

גם אם אני יעשה ככה 100 שנה אני לא אקבל זין

קטגוריית: חביבת השופטים

 

גבינת שמנת 90 אחוז חזה טיבעי

 

איפה אתן נכנסות אחויות שלי? אני שמח ששאלתן!

 

אם את חושבת שיש לך מראה של בר ולא של עינב,

אם בחורים שורקים לך ולא זורקים עלייך,

אם כשאת יוצאת מהים מביאים לך מגבת ישר ולא מנסים לדחוף אותך חזרה למים כי חושבים שאת לויתן מסכן שעלה בטעות על החוף.

 

זין סומליה אני רעבה טילים

 

אז אולי תוכלי לזכות בסופש אצלי בבית במושב!

כל מה שנדרש ממך זה להיות יותר מבת 18 (כי אין מה לעשות חוק זה חוק)...

ולהשאיר את הקישור שלך לפייסבוק (גודל קוטר הפיטמה זוהי אופציה ולא חובה).

למתביישות אפשר גם במייל, דיסקרטיות מובטחת.

לעשרה הראשונות מובטח גם גלידה ביוסי גלידות משלוחים עד הבית...

 

אני לא אקפח אותכן עקומות שלי ולכן אתן פרס תנחומים למקום האחרון!

יש עכשיו אחלה דילים בפרופורציה המכון לתיקון הגוף ומי אלא אם לא אח שלכם יותר מישמח לתת לכן שיפוץ מתנה!

ומי יודע אולי יצפצפו לכן ברחוב מתי שהו...

 

בחיאאת תכנסי לפרופורציה מרגלית

 

אז יאללה לעבודה ובהצלחה  

AND MAY THE KOSIT WIN

שלכם תמיד ג'ו קאמל        

נכתב על ידי Joe Camel , 21/6/2009 15:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזתומרת אין לך כסף לפוסטינטור


שבת בבוקר יום יפה!

בדיוק עכשיו סיימתי את רוטינת הבוקר האופיינית לגמל הישראלי, צחצוח שיניים אוכל טוב ושיפשוף נעים יחד עם סרט של ילדות בנות שמונה עשרה.


כן ירבו התלמידות בארץ

הקיץ הזה הולכים לעוף טילים באוויר, אח שלכם הולך לתת מספר לא קטן של מכות לטוסיקים עסיסיים והכל בגלל שהתפנה לו זמן!

I LIKE!

זמן זה הדבר הכי חשוב בחיים, כולם בוודאי יסכימו ומי שלא מסכים טיפש.

ככה אני עושה שאני חושב

עם זמן אפשר:

- ללמוד
- לעשות כסף
- לנסות לא להיתקע בקירות בזמן שאתה הולך
- לתת בראש לנטשה שבדיוק עושה עכשיו הנחה לחיילים במדים (לחיילות חינם)

כוסומו ברחו לי עם הסירה

כמו שעלי באבא אמר: "אם לא היה לי זמן לא הייתי קיים" גם אני חושב שזמן הוא יקר ולכן אתן לכם אחיי הקוראים הנאמנים כמה טיפים לפינוי זמן:

- לפנות זמן
- להרביץ עם שקיות במבה הפתעה לזקנות ברחוב
- או כמובן אחרון אבל לא פחות חשוב לדפוק אתיופיות


תפסתם אותי הן לא אתיופיות אבל הן כוסיות

עד לפעם הבאה המשך חיים מעניינים
שלכם ג'ו             
נכתב על ידי Joe Camel , 20/6/2009 13:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Joe Camel

בן: 39

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJoe Camel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Joe Camel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)