לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לסבתא היו גלגלים..


אם לסבתא היו גלגלים היא הייתה נוסעת על סקטים

כינוי:  דור החמוד והמלך

בן: 31

ICQ: 209141485 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

כמה זמן לא עדכנתי!!??


וואי, שנים שלא נכנסתי לישרא וקרו מלא דברים. ראשית ברצוני להתחיל בזה שאם אתם מוצאים שגיאה אל תעירו בגלל שאני לא זוכר עברית כל כך טוב..


אתחיל ואספר על המחנה האחרון שהיה לי מחנה שכב"ג 2008 הנהגת צבר בקליפורניה.. היה שווה והיה מדהים והכי חשוב טונה של כוסיות!, כל הישראלים מארה"ב ומקנדה הגיעו!!! זה היה ממש מוזר לראות ישראלים כמוני בידיוק שחיים באותו מצב שאני חי כרגע במדינה לידי.

הכי הצחיק אותי במחנה היה שבאו אלי אנשים ושאלו אם אני מכיר את ג'ורג' בוש. (יענו אני גר ב Washington D.C) ואם הבית הלבן הוא בפנסילבניה.. בהתחלה חשבתי שהם אולי צוחקים איתי.. אבל בשאלה היה סוג של תמהון מוזר כזה...

ולכל מי שתוהה כן אמרתי שאני מכיר את ג'ורג' בוש ושאבא שלי החבר הכי טוב שלו והבית הלבן הוא לא בפנסילבניה הוא בפלורידה.. ואז הגיעו שבט פלורידה יותר מאוחר (מה לעשות שברגע האחרון התבטלה טיסה בגלל כנף שבור ושאת החלק חילוף היה צריך להביא מטקסס??) בכל מקרה כשהם הגיעו ביום למוחורת הם אמרו שזה לא נכון אבל חפיף למי איכפת העיקר הצחוקים חעחע


 

 

למי שלא מעודכן... מה שחשבתי שאני בחיים לא יהיה הייתי... תמיד ראיתי את ילדי הבית ספר היהודי כחבורה של אנשים פלצנים בקומונה משותפת... כמובן שהגלגל מסתובב וגם אני שעברתי מהבית ספר הציבורי ופול הכוסיות לבית ספר של עשירים ששוחים בכסף... בהתחלה חשבתי שאני לא יהיה ממש ב"קהילה" שלהם כי אני לא ממש אחד מהם... מי אני שהגיע באמצע שנה ויכנס להם לחיים בעוד שהם מכירים אחד את השני מהקינדר גארדן (גן) ... בכל מקרה טעיתי הם אחלה של אנשים.. כמובן שיש את האנשים הקרציות שיהרסו את כל הפאן בלהכיר אנשים חדשים.. אבל במקרה הזה למדתי לשים זין על כולם ולחיות את החיים.. מה שלא למדתי בחטיבה בישראל פהה אני משלים את הפערים.. למדתי הרבה, למדתי שלא צריך להתרגש מבנות ושצריך להשוות אותן לתחנת אוטובוס (סליחה לכל הפנימיסטיות) אם לא תפסתי את הראשון תמיד יבוא עוד אחד ותזכרו תמיד שהגלגל מסתובב..

ביום האהבה הצעתי לילדה מאוד חמודה לצאת איתי.. היא אמרה שהיא לא יכולה.. אמרתי לה אל תדאגי אני עוד אסתדר ומאז אני שם זין עליה כי בכל מקרה לגלגל יש 2 צדדים וזה יכול להיות אני שיהיה למעלה בסיבוב הבא.. וכך קרה! הילדה לא עוזבת אותי... ככל שאני לא עושה יותר מידי ככה היא מתקרבת יותר.. ולדעתי, זה חיובי... בראונד הבא אני אתן לה להבין את הרמז בלי שאני אגיד את המילים בכלל... תזכרו את המילה שלי... זה יקרה וכשזה יקרה אתם תהיו הראשונים לדעת! ;)

 

בכל מקרה לאדם יש אחלה חיים ותנסו לחייך גם כשקשה ולסיכום, מי שקרא את זה הוא אחלה גבר, אישה

 

עד לפעם הבאה...

דור

נכתב על ידי דור החמוד והמלך , 21/2/2008 06:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,961
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדור החמוד והמלך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דור החמוד והמלך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)