לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

עברתי דירה


לפרדס

 

הצצה לפוסט הראשון:

 



נכתב על ידי , 22/5/2010 14:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מיני אלבום סין


בפרידה ונומה עשו החלפת מיני אלבום. אני עדין הייתי ב"היי" מאלבום המסע שהכנתי בסדנא של קרן, האלבום שלי היה לטיול באיטליה והוא עדין יתום מתמונות וג'ורנלינג. יום יבוא ואני אסיים אותו.

את האלבום הזה הכנתי בהשראת אותו אלבום, אבל עם שינויים די רבים, גם בגודל וגם בעיצוב. הכנתי אותו להדס לכבוד הטיול המדהים שהיא עשתה בסין!

 

קחו נשימה עמוקה, יש המון תמונות (בסוף יש רשימת חומרים עם קישורים לחנויות הרלוונטיות)

 

עריכה: אחרי שהעלתי חצי שעה תמונות ישרא-בלוג בילגן הכל. אני עצבנית ועל סף פרישה מהבלוג הדפוק הזה, אחפש פרדסים כתומים יותר.

 



 



 



 


 

 

ופתוח:

 

 



 



 

 


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 




 



 






רשימת חומרים:

האלבום עצמו מאוד נוח לשימוש, מגיע עם שמרדפים, שלא התאימו לי לאופי האלבום ולכן שמרתי רק את האחרון, למזכרות מהטיול. האלבום עכשיו במבצע ולדעתי שווה כל שקל!

האותיות על הכריכה הן סול לבן בנחתך עם התבנית הזאת. השתמשתי בהן גם בתוך האלבום, בצבעי סול שונים וגם בקרטון רגיל.

 

דפים:

שני דפים של OCTOBER OFTERNOON

ROADSHOW (ועוד דף שלהם)

RUSTED SUN

דף קראפט צהוב שקיבלתי בסדנת אלבום מסע אצל קרן

ודף קראפט פשוט שקיבלתי עם חבילת דפים בביג דיל (זה היה ה"גב" של החבילה)

 

קישוטים:

תגיות וחיתוכים של OCTOBER AFTERNOON, החיתוכים היו אצל נתנאלה אך נגמרו.

תגית לבד מחוברת בסיכה משרדית בנצבעה בסטאזון שחור

צבע אקרילי (בדף השווקים והאולימפיאדה)

אותיות סול לבנות בעברית של קסם שימושי

חותמת כוכב של פרימה עם דיו סטאזון חום

חותמת כיתובים

כמה סטים של אותיות שבחיי אין לי מושג מאיפה יש לי אותם

 

עט שחור פשוט (0.5) שעברתי איתו על גבולות כל הדפים ביד חופשית

 

נכתב על ידי , 5/5/2010 11:05   בקטגוריות אלבומים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא קל


אני נזכרת בימים הטובים כשאנשים היו מרימים גבה ותוהים איך אני מספיקה גם ללמוד, גם לעבוד וגם להשתתף ב5 החלפות בחודש. היום כבר אף אחד לא מרים גבה כי אין כ"כ על מה. אני לומדת המון (אך לא מספיק), עובדת בצורה ספורדית לחלוטין (ומתעצבת כל פעם כאשר אני רואה את תלוש המשכורת) והחלפות? מה זה החלפות?!

השתתפתי ב2 החלפות שנרשמתי אליהן לפני חודשיים. עשיתי אותן ברגע האחרון, בפרץ אנרגיה בכמה ימים ולילות מיעוטי שינה. החלטתי שאני עושה הפסקה עם החלפות לבינתיים, אני פשוט לא עומדת בזה (מקווה שלא יעיפו אותי משום קומונה בגלל זה )

הן עדין בדואר אז אין תמונות, אבל אני מפצה עם כמה תמונות מאיטליה, בהתחלה עוד קיוויתי לכתוב את סיפור המסע המלא, אבל אני לא רואה מתי יהיה לי זמן וכוח לעשות את זה. שנים קליניות זה לא צחוק.

 

 חוף אגם גארדה בסרמיונה:



 הדולומיטים:



 עיירה קסומה ביותר שעונה לשם ברגטו:



 הדולומיטים:



 צפון אגם גארדה:



 אגם גארדה:




 התמונה הכי טובה מהטיול, הדולומיטים:

 

 

סיימנו את סבב הפנימית, היה נחמד ומרגש בימים האחרונים. אח"כ עשינו שבוע עור, הגענו למסקנה שרופאי עור חיים ממש טוב ולא מפתיע שזאת אחת ההתמחויות היותר מבוקשות בארץ (כן, כן). עכשיו יש לי שבוע "חופש" בו אני אעשה שלל סידורים ואתחיל ללמוד למבחן בפנימית, שבוע גריאטריה (ואני שואלת – מה ההבדל בין גריאטריה לבין ה16 שבועות פנימית שהיו עד כה?), ב27.5 יתקיים לו בצער רב המבחן, שדי מדאיג יש לציין.

ואם מישהו חושב שחודש יוני זה אחלה זמן לצאת לחופש, אז זה לא ממש התיכנון. יש עוד חודשיים במחלקת ילדים אותם אני אבלה בכיף גדול (באמת, בלי ציניות!) בספרא, אשר בתל השומר. הרחיקו את ילדיכם!

נ.ב:

אני אפילו לא מתחילה לספר על התוכניות המופלאות שלי לקיץ שיערבו למידה מטורפת למבחן הרישוי האמריקראי שעולה 900 דולר ולוקח 8 שעות של הנאה צרופה!


נ.ב.ב

למרות שפוסט זה נראה כמו פוסט התבכיינות פולני מצוי – החיים שלי יפים ולא הייתי מחליפה שום דבר בהם

נכתב על ידי , 1/5/2010 19:29  
108 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





41,751
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)