לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

תותים


לג הבאנו לדודה של אורי מארז מ-Laline ואני הוספתי לקישוט כמה תותים תפורים מלבד שמורן לימדה אותי איך מכינים (יש גם הדרכה מצולמת פה).

התותים זכו להתלהבות רבה ואחד מהבנים שלה הכריז שהוא רוצה גם. אני הייתי כמובן מאוד שמחה לקפוץ על ההזדמנות - עם העובדה ששני הילדים היחידים במשפחה הם בנים שבעיקר אוהבים את משחק ה-Wii שלהם, להכין משהו מעשה יד זאת הזדמנות נדירה.

אז ישבתי לי מול הטלוויזיה ותפרתי מלא תותים, זה באמת כיף ועושים את זה בסרט נע מטורף. חשבתי לארוז הכל יפה בקערה קטנה, כמו קערת קורנפלקס או משהו בסגנון. אבל לא מצאתי שום קערה יפה שתראה מגניבה ולא בנאלית, עד שמצאתי על מדף אחורי ב-Golf & Co. צנצנת יפיפיה. אורי אישר שהיא בהחלט מגניבה ולא נשית מדי ואז כל מה שנשאר זה למלא אותה בתותים ולעשות לה בוק:









כל זה הוכן בול בזמן לבר מצווה של הילד ונוסף לזה כרטיס הברכה (שלא הספקתי לצלם). הוא ממש התרגש מהמתנה, מה שכמובן גרם גם לי להתרגש מזה שמעריכים כל כך משהו שעשיתי, והיום כבר גיליתי שהיא הפכה למשחק מאולתר של כדורסל תותים לצנצנת


העיקר שזה שימושי!


נכתב על ידי , 18/4/2009 15:51   בקטגוריות יצירה, תפירה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)