לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Tamun

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017


 


 


זמן הוא דבר יחסי, בתנאים מסוימים תחושת הזמן מאיטה או מאיצה


לפעמים הוא קופא לרגע 


 


כשאני מסתכלת 


 


 


אני מקבלת את המציאות כנתון קיים.

יש לי חרדה קלה ושלוות עולם בו זמנית. 


רגשות מכווצים בבטן זמן רב מידי זהים להשפעה של צום על התאבון.

הם מנטרלים את המנגנון הביולוגי שאומר לך אם אתה שמח/עצוב 

שבע/רעב 

תן לי את זה












                                                                                                                     אני בדיוק איפה שאני רוצה לפעמים 


 

נכתב על ידי Tamun , 2/11/2017 19:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





19,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTamun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tamun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)