לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לנסות תמיד כדאי. לעיתים יש מזל, טוב, לא לעיתים קרובות.


Good things usually happen, Bad things sometimes happen. and it's nobody's fault

Avatarכינוי:  Sami.

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

פתקים


*זה מה שכיף ברגע הזה שכולם קולטים שאת רווקה שוב,פתאום כולם שוב מתנפלים עלייך כאילו את סטייק עסיסי שעכשיו יצא מהגריל..נותן ביס לאגו. וזה מה שאני צריכה עכשיו

*תוכניות נועדו לשיבושים,אבל ברגע שאתה פותח את התוכניות שלך אתה חופשי.

*לראות אותך זה להיזכר שאני אוהבת אותך

*עד כמה שאני כועסת עלייך אני גם מתגעגת לחבר הכי טוב שלי

*כל מה שאני רוצה בעצם זה שלא ישכחו אותי. לדעת שהייתי או עדיין חשובה.

*"שיהיה לי רק טוב ורגוע בפנים"

*חיבוק אמיתי זה כשעוצמים את העיינים

*מה שלא יהיה, אני חייבת לזכור את כל הדברים שקרו..לא להתעלם מהם..

*זה מדהים לחשו על זה,איך שאתה יכול לבנות את עצמך מאפס לאנשים חדשים שמכירים אותך בזה עתה.

*אני רוצה את ההילה שלי בחזרה

*אני לא יודעת כבר אם אני בוכה עליי או עליו

*שכחתי שזה כיף ערב בנות.מלא זמן לא היה לי חברות בנות

*איזה כיף ללכת בלילה שקט.

הדבר היחידי שאני יכול לעשות בשביל הגוף שלי בזכות שהוא סובל אותי ואני עושה איתו הרבה שטויות הוא- לחטב אותו.

*i just want to be loved

*פשוט בא לי לאהוב מישהו אחד לנצח

*הכי אמיתי,העתיד מפחיד אותי

 

נכתב על ידי Sami. , 15/1/2014 17:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-15/1/2014 18:00
 





20,434
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSami. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sami. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)