לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עלילות פיפו (וזהו...)


בלה בלה בלהההה...

כינוי:  פיפו_וזהווו ^-^

בת: 32

ICQ: 243784169 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

איזה צחוקים


היום היהי לי יום שכונה בהחלט !!
הייתי עם עומר הכוסון חעחעח כפרה עליו איזה צחוקים ! רק נשפכתי..
ואז..באו לשבת איתנו כמה חברה היה מצחיק !
אוקצור..
היה שווה....
אהה.?
ואז בסוף היום הלכנו עם עומר לראות את אחשלו ואז ישבנו וסיפרנו סיפורים חעחע..
קיצור היה יום שכונתי..
אז..
עוד יום גומרים בצפרר!!ברוך השם!
לא מאמינים?יא'כלבים!!:http://foodp.com/school.html
חעחע
יאללה כפרות אני זזתי בעיו'ש...
שלחו תגובות למה זה יגמר ברע חעחע ..
ביי..
הייתי..
נכתב על ידי פיפו_וזהווו ^-^ , 17/6/2005 12:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיפו_וזהווו ^-^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיפו_וזהווו ^-^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)