לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הלב מתחיל להרפא, הנפש פחות מצולקת



כינוי:  עופיונית החול

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

חוויה מתקנת


אפשר לומר שאני מאושרת. כן, למרות שאני לא מסופקת תמידית. למרות עשרת הקילואים שנשארו מהלידה. למרות שהפוסט הקודם נקטע וגם הרבה ספלי קפה חמים ומזמינים נותרים מלאים וקרים אחרי שהסופגניה שלי מחליטה להתעורר.

 

כמה כיף בלי סודות, בלי הרעבה עצמית, בלי בתי חולים וילד כחוש שפולט בלי סוף כמו שהיה לפני 9 שנים עם מיכאל שלי.

 

הנה היא בוכה..המשך יבוא

נכתב על ידי עופיונית החול , 18/1/2012 08:43  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופיונית החול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופיונית החול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)