לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WiLl YoU hAtE a PeRsOn ThAt HaTeS hImSeLf..? ;D


לקרוא פה זה כמו להתבשל עם מרק הבורשט של אמא(בתוספת הרבה פלפל!)

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 335567996 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

חודש עבר....


 

פאק איך הזמן טס ואיך נטשתי.. אבל לא משנה ..ח ..[נראה לי הגיע הזמן להיפטר מהבלוג! וזה לא מסיבות אימואיות במיוחד של "אוי יש לי דיכאון תרחמו עלי או שאני אסגור " או "בו בו בו אתם לא נכנסים אז ביי ביי..." זה פשוט כי ..וול ..אני לא מעדכנת:P

 

לא נורא אף אחד לא סובל.

 

בכל מקרה סוף שנה.. דאמיט איזה פאק...

 

היה עצוב הי"ב הקדושים שלנו עזבו ואני תקועה פה בחווה ועובדת:)  [יש לי כבר תחת מרובע מרוב לשבת  על כיסא מנהלים ולהקליד דברים במחשב ...]

 

היה דיסקו מעפן , הופעה מעפנה, וקשה לקום בחופש כל יום ב שש וחצי... בעע

 

תכלס  אין מה להתלונן .. עוד שלושה ימים אני ברומניה עם אמא .... אח"כ .. תה דה דה דאממ!!!!-> מתמטיקה !

חח אני לא יודעת כלום ..זה הולך להיות יותר גרוע מהבגרות הראשונה ...[ אם זה אפשרי בכלל...].

 

אח"כ אני כץ ירדן ורעות באילת לשלושה ימים קורעות תתחת בחוף מתחת לשמש :) [ אולה ! נא לא לצאת שניצל שרוף מכל העניין ..תקני כבר כרם הגנה חזק , הגיע הזמן ...]

 

ומה אח"כ ? אח"כ כלום... ביה"ס.   י"א... שיט .

 

 

 

 

אא... לאח שלי יש יומולדת היום ! חמוד!!! הוא בן 25 ! [איזה זקן!!!] .

אא וגם לניקיטה היה אתמול אז מזל טוב לו!!!

 

ותכלס זה עידכון כי אין לי כוח לחפור על הבעיות הנפשיות שלי כי בשמקרה שום פסיכולוג לא יקרא את זה ..

אז ..

אהבתי אתכם ואני מקווה לעדכן פעם בחצי שנה לפחות או פשוט לסגור תבסטה ..[הבלוג מתכער לי  מול העיניים מיום ליום...]  אבל מצד שני חבל .. בחודש שעבר הוא חגג שנתיים :D

 

 

קיס.

 

אלינקה.

נכתב על ידי , 5/7/2007 09:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'ופי ב-5/7/2007 10:51



5,501
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל0_© BrUnO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 0_© BrUnO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)