לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2006


טרופות סתם. ושירי עבל ברדיו, היה היום פיגוע בת"א.

איבדתי קשר, ולאף אחד לא איכפת מספיק, לא כמו שאני רוצה.

אולי את לא שואפת לאיכפתיות אינסופית, אבל אני כן.

כי את תהומי קשה למלא, אני מעולם לא הצלחתי.

הגדות שלו מתעוותות לצורות מזרות מדי. והוא עצמו עמוק מדי, משונה מדי.

היה ריק שנים אינספור, כואב אבל הכאב היה לצורת חיים,

הוא התמלא פעם...

ואז שוב התרוקן,

וכוחות לחיות את הריק מחדש - אין.

זו תחושה כל-כך לא פיירית. כל כך התאים - אבל רק לי.

אני הרי לא מפה, ולא יכולה כמו כולם....אפילו איידס לא יכול להיות לי כמו שכולם מקבלים אותו...

רק מרפי יכול להעביר לי איידס.

אל מי לברוח?לאן לברוח?זה כבר מצחיק...כי אין לי כסף לסמים, הם ממילא דוחים אותי, כמו גם אלכוהול, כמו גם גופים זרים, אני לא יכולה להקיא לפי רצוני החופשי, אני לא יכולה לא לאכול יותר מ4 ימים ברצף, וכל הדם שלי לא יספיק למנחת כפרה...

אין לאן. אבל זה כבר יותר מצחיק.

אני רואה דם.

אני רוצה את הדם הזה.

אבל אני ערפד בדיאטה, בלי אוכל, בלי שתיה, עם יתד תקוע איפה שלב אמור להיות...חיחיחי, עבדתי עליכם, הלב שלי בכלל לא שם!! הוא מוסתר טוב, במרחק כמה רחובות, ואף אחד בחיים לא ימצא.

 

 

 

נכתב על ידי Trolladriel , 17/4/2006 18:38  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)