לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2006

Lucy in the Sky with Diamonds, הילול אחרי חילול.


Congratulations, you dirty trick worked.

שיהיה בהצלחה...ואני שוב צדקתי.

אין תענוג גדול מלרצוח מלאכים שחורים.

בידיים שלי,נוצות אפורות מגועלות הפכו לשחורות, וקברתי אותם איפה שהזכרון דומם.

 

Angels fall first,

Fall hard and fast,

As white turns to grey,

No sanctity lasts.

 

"I see the angels, I'll lead them to your door There's no escape now no mercy no more No remorse cause I still remember the smile when you tore me apart"

או שלא, בעצם, ממש לא. היו להם שירים שהתאימו, סגרו מעגל, ועכשיו יש רק שמש דרך העלים. מי שמקשיב להם, מבין:). ואני - שחכתי, כי גם אני חכמה...בדרך שלי.

 

ביום שלישי התנחלתי עם ג'ורג'י אצל מלך אשור. החוויה בשל עצמה היתה חביבה, אבל בדרך חזרה  משהו מוזר קרה. כמו בקומדיות - כשלמישהו תפוס הצוואר והוא מתפתל מכאבים, ומישהו אחר תופס לו בראש ומסובב בחוזקה, והצוואר משתחרר. ג'ורג'י עשתה לי סיבוב ראש מנטאלי, ולה אני חייבת את השפיות שלי, אז אם היא רואה את זה, כל מחיר יהיה קטן מדי =)

התנחלויותיו של מלך אשור בכבודו ובעצמו הועילו המון. זה חום, וחופש, וביטחון, וכפיייית!

העכברוש הפיקודי...אני אפילו לא אתחיל. היא ההתחלה, הסוף, והכל..

K8K - נאמנות וירטואלית, ולא רק, אופטימיות וההגיון בגודל בניין, עם כלונס מוחדר, וכותלי שוקולד שתמיד אפשר לבכות להם, וגם לקחת ביס...:)

ויש את אמא...את ההיסטוריון הפסיכי...החול הטובעני...ישו רבינוביץ'...לא נראה לי שמישהו יראה את רשימת התודות הלילית הזאת, אבל אני רואה, וזה מספיק לי. אני פאקינ' עשירה=)

ורוצה לצייר.

לעוף אי אפשר. אבל זה קרוב.

 

 

 

נכתב על ידי Trolladriel , 28/4/2006 00:42  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)