לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

5/2006

שמעולם לא.


היצור שמעולם לא התקרבתי מספיק.

טיפשי. לא יכולה שלא להצטער עכשיו. העיניים ההם. הצחוק. הטירוף המעודן.

דמות מרוחקת, כמעט דמיונית, הרי שהמצאתי אותה, כמו עוד רבות, וכשקמה לתחייה מהדמיון, טעיתי, התבלבלתי בינה ובין פארודיה גרועה.

עיניים ירוקות מסתובבות לי בראש. WTF...זה כבר לגמרי חסר הקשר.

לא היה קיים מעולם. לא באמת.

אני אמשיך להסתובב בעולם הזה בעיניים פתוחות לרווחה, רק כי התקווה מתה אחרונה...בתקווה לפגוש את הדמות שהיא פרי דמיוני.

you are...

פרפרים לבנים לא יצאו ממני. כבר די הרבה זמן שום דבר לא עשה לי חשק לבכות. ולפעמים, שיר מספיק.

חלום ליל קיץ...אני בכלל אמורה לישון עכשיו, ולא לכתוב בולשיט, טוב, לא יראו את זה וזהו, לא איכפת לי, אני כבר לא מבינה מה ולמה.

הייתי קורעת כל קשר עם העולם הזה והולכת לצייר באיזה חור.

רק שאי אפשר.

חבל.

הנה, היתה לי נפילת עצבים קצרצרה[קפאין,היסטריה, מתמטיקה]. כאלה הכי טוב להעביר ע"י כתיבה. עכשיו יהיה טוב:)

 

 

 

נכתב על ידי Trolladriel , 15/5/2006 00:54   בקטגוריות שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)