לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

5/2006

(לא)חכמה בלילה...


"I wish you were here
Don't you know, the snow is getting colder
And I miss you like hell
And I'm feeling blue"

Wish you were here/Within Temptation

 

הרבה ציטוטים היום...אין לי יותר מדי מחשבות משלי, אבל אם אני כבר מדברת עם עצמי - לעזאזל המקוריות.

ייתכן שסתם שכנעתי את עצמי במשהו שלא קיים, רק כי פעם היה. אין דבר יותר מטומטם מלקחת אירועיי עבר ולקשט אותם מדמיון חופשי. זה מטופש כמו דת מצוייה, ומפתה עד מאוד.

 

your picture under my pillow

tonight, of you are my dreams

of us, hidden in this snow

without end, just to begin.

swept aside mistakes, lamentations

  are left on the edge of existance 

hurting wasn't my intention,

you can't imagine how much i miss you

how i wish you would exist

somewhere else besides my mind

we could create a universe,

but we've ran out of time.


 

ג'ט-ל"ג בעומר היה חביב וטעים. אווירה נעימה ומשעשעת, נקניקיות, אוהלים, והיו אפילו תכנונים להשאר עד הבוקר, אבל מלך אשור ול' החליטו לנטוש ב3, והצטרפתי, מסתבר, בדיוק בזמן, כי אח"כ היתה הפקרות מוסרית שלא היה לי שום עניין להשתתף בה. תזמון טוב, לשם שינוי.

בעודינו הולכים מהחולות לתחנה, עברנו במשהו שהזכיר לי מחנה של אורקים. חצי מהאורקים אמנם לבשו גוונים של ורוד שלא בדיוק התאימו לאסוציאציה, אבל כל השאר התאים - הריחות, העשן, והצלילים...

זה דוחה אותי.

 

"What can you see
On the horizon?
Why do the white gulls call?
Across the sea
A pale moon rises
The ships have come to carry you home

And all will turn
To silver glass
A light on the water
All souls pass

Hope fades
Into the world of night
Through shadows falling
Out of memory and time
Don't say:We have come now to the end
White shores are calling
You and I will meet again

And you'll be here in my arms
Just sleeping

And all will turn
To silver glass
A light on the water
Grey ships pass
Into the West"

Into the West/Annie Lennox

 

Middle earth, Middle East, same shit, wish I wasn't here, but there.

 

התקף סוציאופטיה. אני אוהבת אנשים, אבל מעדיפה לצפות בהם מרחוק, שלא יגעו בי ושלא יתקרבו אליי. אני יודעת לתקשר רק אם אלה שבראש שלי, או על המסך. חבל שלא ניתן לקיום, ועקב עילוצים חברתיים, אני רק יוצרת קשרים,ומחזקת אותם, אינרציה מפגרת.

ועוד נותנים לי דברים

int compareInt (void* a, void* b)

{

if (*(int*)a > *(int*)b)

return 1;

else if (*(int*)a < *(int*)b)

return -1;

else

return 0;

}

כאלה, ושואלים למה זה לא עובד.

אני בקושי יודעת שזה C++.

למה זה לא עובד, באמת?...

 

תחלמו. כל עוד לא מאוחר.

 

 

 

נכתב על ידי Trolladriel , 16/5/2006 22:56   בקטגוריות unstable  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)