לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

5/2006

Smile, tomorrow will be worse!


אם מישהו הגיע לפה בטעות בחיפוש אחר בידור, אנסה למנוע אכזבה גמורה.

ג'ורג'י:נייטמארי, החתול שלך נוחר!

אני:חתולים לא נוחרים!

         -שקט-

-חרררררררררררררר-

ג'ורג'י:נייטמארי,החתול שלך נוחר!!!

 

בידור ends here. וכאן גם מתחיל המצברוח השפל.


אייפוריה מתפוגגת. המצב של "אני לא בדכאון, משמע אני ממש מאושרת" כבר לא תקף. נו, מילא. לא להיות בדכאון זה כבר טוב. נשבר מהמושג הזה. כ"כ מטופש. לאנשים מבוגרים אין זמן לדכאון. רק שאני לא, וכנראה לא אהיה בזמן הקרוב. פאסיביות ומסכת תמימות זה הרגלים אגואיסטיים,מהנים,ונוחים מדי מכדי לוותר עליהם. מודעות היא צעד ראשון לשינוי? זה נכון, אבל כמו שמישהו אמר לי לא אחת, נורא נוח להודות במגרעות, וכך להשאיר את זה. מוסריות,anyone?לא, זה לא יעיל.

 

משהו שנזכרתי בו. יש לי צמח מטפס בחדר. הוא נמצא שם שנתיים בערך, גדל הרבה מאז שאימצתי אותו, מפונק ואהוב, ואני כל-כך רגילה אליו, שלא זכרתי מאיפה הוא הגיע אליי בכלל. רק לפני כמה ימים נזכרתי. עידו הביא לי =). ונחרדתי לחשוב מה היה קורה אם הייתי נזכרת לפני. עוד נטישה. או עוד רצח. אבל הודות לסניליות שלי, קיסוסי שרד. הא הא, בלאק איינג'ל...הא הא.

אף אחד לא יעשה לי את זה יותר. בחיים.

 

ביום חמישי תמו להן 3 שנים של זיונים טובים ומשעשעים. לא עוד, מעכשיו זה כבר יהיה לגמרי לא מספק D=. ועשיתי באותו יום הרבה פאדיחות, בקשר לזיונים, וגם לא, ואם הייתי עצמי לפני שנה, היה לי גם נורא איכפת מזה. ועכשיו? לא ממש, או לא מספיק. אתם תסבלו ממני, אני אסבול מכם, זה מעגל גמול אישי מזדיין. כשכולם יתייאשו ממני, לפחות יישאר הרבה זמן לצייר.

איזה בזבוז חיים זה היה. הייתי צריכה לקצץ בחצי לפחות.

לכולם מסביב יש אין סוף סטיות שנראה להם שמוסתרות היטב. נו, זה רק נראה להם =\. עכשיו כשרואים הכל - אותי זה מפחיד.

 

pet peeves:* אוזניות. שוב התפגרו. ברור שחיי נצח לא שמורים להם, אבל חודש לפחות?!? נמאס. אזניות פשוט לא מחזיקות מעמד אצלי, וזה מצרך כ"כ ויטאלי. מיואשת. צריך משהו ממוגן...מפלדה!

*וגם אליהו&יחזקאל. סתם כי.

 

ולסיכום, משהו שמשמח אותי, כי אני סה"כ יצור שרק מחפש סיבה לשמוח. פינלנד ניצחו בארוויזיון. ולא סתם פינלנד! LORDI, הלהקה הכי חמודה ומשעשעת שיצא לי לראות עד עכשיו. וזה גם נשמע טוב. נראה שעדיין מסוגלים להעריך מטאל...או את הדבר הכי קרוב אליו, שהצליח במקרה להדחף לממלכת הקיטש.

http://www.nytimes.com/iht/2006/04/24/world/24finn.html

כי זה מצחיק אותי!

נכתב על ידי Trolladriel , 20/5/2006 20:25   בקטגוריות same shit  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)