לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

6/2006

Dream of the Dolphin


זה שיר יפה כל-כך, שגנבתי לו את הכותרת. אבל זה גם קשור לים=היום.

נראה לי שאני כותבת פה יותר מדי.

אבל לא נורא, אף אחד לא קורא, ואם כן, זה לא חובה. אני פשוט נהנית להקליד, וזה מסדר לי את המחשבות. לכל אחד יש זכות לשטות!

היום סופסוף הייתי בים! בהחלט, כמה שפחות אנשים - פחות ארגון - פחות בעיות! היה ממש חביב. אנשים חמדמדים...רק חבל שמבצע הקבורה לא יצא לפועל. אבל תמיד יש פעם אחרת. לקבור, ולשפוך את שייק המנגו המרושע על הגופה.

מקווה שיעבור לך מהר הצער.

מחכה כבר לפגוש את הקריפלי. מעניין איך זה יהיה.

אמרתי למישהי פעם, קיי8קיי נראהלי, שאני אוהב לתמיד. וזה נכון. פשוט זה כבר לא מפריע לחיות.

-" יש לך טרול שמחמם אותך בלילה?" שאל אותי שירלי באחת השיחות היותר הזויות שלנו. אמרתי שאין, סיפרתי לו את הסיפור בקצרה, והוא הכי אמפתי מכל האנשים, אז קצת התעצבתי. אבל שטויות.

מוזרים, כ"כ מוזרים. ההיסטוריון הפסיכי - באמת פסיכי. והרוע האנושי - אמביוולנטי, פעם ממש דורש קאפה, פעם דורש חיבוק, טוב נו, אף אחד מאלה ממני הוא כבר לא יקבל. כי החיים מצחיקים...

וג'ורג'י מוזרה כי לא ברור למה.

אבל הגיע הזמן שכבר תיקח את השקיעה שלה. השקיעה מחכה רק לה! :)



נכתב על ידי Trolladriel , 26/6/2006 01:31   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)