לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

7/2006

"לאיודעת איך, אבל דרכתי על שוקולד"


זה מה שקורה כשקיי8קיי חוזרת מאוחר ממסיבת גיוס. היא מאבדת שפיות, אבל מזכה אותי בכותרת, אז מה אם זה לא קשור בשיט? :)

תקופה מעניינת. מוזר איך שפרקי בטלה מוחלטת מתחלפים בfrenzy. [גם היא לא מועילה מדי, כן?] אבל אני אוהבת את שניהם...ככה חופש אמיתי אמור להיות. ובכלל, יש סיכוי לאילת ואם זה ייצא לפועל אני אצחק הרבה זמן, ואולי גם אבכה קצת, יחד עם העקרבית, כי הרוחות יתקיפו אותנו מכל כיוון...אוי, הזכרונות, כזה חרא חמוץ-מתוק...הרי אפשר למחוק אותי מכל מגירה, מכל הקירות, מכל האתרים, מהעולם הזה, ועדיין אהיה הסיוט הכי גדול כי מהראש שלך אי אפשר למחוק אותי...

יום חמישי

בספונטיות מחממת-לב, אורגן ים, ע"י מלך אשור, תודה ל[insert random deity here]. מסתבר שאנשים מכשיבים לו כשהוא מארגן משהו, וטוב שכך, מעכשיו הוא יהיה מסונג'ר לכל הארגונים. הנוכחים היו הוא, אני, ג'ורג'י ושחר\יובל. עוד היו צפויים, אך זו כבר דרישה גובהה מדי, ובין כה יהיה ממש מצחיק. אדריכלות בחול, קבורה בחול, צ'יפס עם קטשופ, במבה עם קטשופ [יאמ!] ותצלומים כאלה שאני אתבייש להראות לנכדים! הכל מתועד, רק צריך להשיג את התמונות ממלך אשור ולהשמיד! ומדוזה אחת החליטה שג'ורג'י יותר טעימה ממני...צפוי, אני מרירה :). ממש נהניתי, רק פעם הבאה צריך לשדרג את זה לחוף הסלע. אני מוחה על היותי מעדן-מדוזות!

יום שישי

אטראקציית פאזל 3000 חלקים בממלכת אשור - משהו שאני ממש מזילה עליו ריר, יש שם איזה 30 מהמבנים הכי מפורסמים בעולם[נו, זה של מלך אשור, מה זה כבר יכול להיות אם לא בניינים], וכ"כ כיייף לחבר אותו...זה מה שעשיתי במשך כמה שעות טובות, וכמה אירוני שבאותו הזמן מלך אשור הרכיב ארון יחד עם אביו. גם סבתא ואמא שלו היו בסלון באותו הזמן, והרגשתי כמו באיזה בילוי משפחתי, במשפחה כיפית, סרקסטית, שנונה, שונה בהרבה משלי. עכשיו ברור ממי מלך אשור ירש חלק מהתכונות היותר משעשעות שלו. ואפילו כשהם מנסים "לחנך" אותו, זה נעשה בהומור ולא באכזריות ...אני רוצה שיאמצו אותי גם. כמו את האוגר.

בשלב מאוחר יותר של הערב מוח הציעה הצעה מפתה - ללכת לשודדי הקאריבים II, משהו שתכננו לעשות לפני נצח וקצת. ההתרעה היתה קצרה יחסית לסרט כה מבוקש לתקופה,אז רצתי הביתה מממלכת אשור [הרבה מ'...], השגתי תקציב ועפתי לקנות כרטיסים - מעשה חכם כי כבר חצי שעה לפני הסרט היו שם מלחמות. איזה כיף היה לראות אותה...כל רגע פנוי מהסרט הלך לעידכוני מצב דחופים, שלי ושלה, כל פעם שאנחנו נפגשות יש ערימות מידע שחייב לעבור בינינו, וזו הרגשה טובה כל כך, ולו רק הייתי פוגשת אותה קצת יותר, היה ממש כיף, אבל יש מפלצת ירוקה.

סרט מגניב, אהבתי נורא, אני שמחה שראיתי דווקא אתה - מסורת הסרטים הוותיקה שלנו היתה חייבת חידוש, ואני לא מחשיבה את "עידן הקרח" שטוף הדמעות. הקראפיקה שוותה את ליבי...פרצופי הדג האלה זה הדבר הכי חמוד בעולם. ועכשיו יש סיבה לשרוד עוד שנה! כדי לראות את הסיקוול הIII!

אך, האמריקקים הממוסחרים האלה.

יום שבת

ניצחתי בסנוקר!!! פעם ראשונה בחיי!

אבל גם אותי ניצחו...

אבל ניצחתי!!!

אבל היריב שלי היה גרוע\ג'נטלמן...

טוב, לא ברור. אבל זה היה דייט חמדמד ביותר, נחייה ונראה.

 

נכתב על ידי Trolladriel , 16/7/2006 01:22   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)