לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

7/2006

סיכום השבוע


או לפחות דברים שלא שכחתי כי בעולם המנומנם שלי זה היה שבוע פרוע יחסית.

לפני שבוע היה ים, ואפילו בחוף הסלע, ממש מהנה. פשוט חוף מושלם...אבל אני והעקרבית עזבנו אותו כדי לעשות הליכה לחוף עירנו וחזרה תוך כדי שיחת נפש ובלשבים מסויימים, עקיצות מדוזות [אצלה], והליכה על גחלים[אצל שנינו]. טוב, גחלים זה לא היה, אבל זה היה חול לוהט כל-כך שכמעט הפך לזכוכית, ו...אאוץ'!

רק אדם ממש כשרוני יכול לצאת מיום בחוף עם שיזוף נאה, אבל קרקפת שרופה ומתקלפת!

ביום למחרת היה ת"א. מוח החליטה שהיא זקוקה לבגדים חדשים שלא יהיו מדים לשם שינוי, ואחרי ניסיונות להחליט האם השופינג יתקיים בעירי או בעירה, החלטנו שזה יהיה בת"א.

בסוף מה שהיא קנתה היה 2 ספרים יד שנייה וערמת עיתונים משנות ה70. אבל היא מוח, אז מותר לה ^_^. אני קניתי חצאית, יחסית אלגנטית [מוזר...] ותחתונים חמודים. עם פרת משה ולבבות. אמנם תחתונים יפים שווים משהו רק כשמישהו מנסה להכנס לתוכם, זה היה פשוט חמוד מדי.

פרוייקט מיחזור חולצות ביצפר מתקדם בקצב נאה...

מלך אשור ממשיך להוות דמות דומיננטית בחיי, הגיוס שלו ב14 ואני משתדלת לראות אותו כמה שיותר, וזה כ"כ כיף...מפגש "כיתתי" ביום שני [ארבעת המופלאים - סרט מפגר!!], מסיבת פרידה למנו בשלישי - ערימת אנשים לא מוכרים על הדשא, פלאשים רצחניים של לפחות 4 מצלמות שהסתובבו שם, ואני, מוצאת את עצמי פאג האג גמורה עם אחד נרדם לי על הכתף ושני משתמש ברגליים שלי ככרית. זה ממש עשה לי נעים בראש :)

יש אצלינו פליטים מהצפון. אמא וילד בן שנתיים. נו כן, על דברים כאלה לא נהוג להתלונן, אבל אני ממש לא אוהבת ילדים. אני נגעלת מהם כמו שאנשים אחרים נגעלים מעכברושים, ג'וקים, וריקבון...

הדבר הזה לא מפסיק לצווח, ואני כבר מחכה לרגע שהחתול יתן לו שריטה על הפרצוף.

אבל האמא די נחמדה.

ג'ורג'י כנראה לא תבוא לפה יותר, מכאן נובע שמספר הקוראים הקבועים הגיע ל0, ייאי! עוד עליית-מדרגה לחוסר הצנזור...

מצאתי בפלא הישן של אמא כלמיני הודעות עתיקות וחמודות, חלקן אפילו מהרוע, ולא מחקתי כי הן כ"כ ישנות שאין סיכוי שהיו שקריות. אין כמו נוסטלגיה - במיוחד כשהנושא שלה כבר לא מפריע.

מצחיק לומר את זה אחרי כל זיוני השכל שהלכו פה מאז שהבלוג קיים בערך, אבל נדמה לי שנרפאתי...כן, מגיע לי לקבל את השפיות חזרה. ייתכן שנדלקתי על מישהו אחר, יצאתי אתו כמה פעמים, ובכלל נחמד לי עכשיו בראש, רק שאני לא סובלת מיתר-רצינות בלשון המעטה וזה עלול להביא לתוצאות שאצטער עליהם, אבל חפיף...על כל דבר משלמים בסוף, אז לפחות שיהיה מהנה. ועוד משהו מצחיק - יש בחור אחד,ממש מגניב, שהכרתי לפני כמה חודשים, והיה תפוס ביותר אז, ועכשיו הוא לא, אז זה יכול היה להיות מצחיק להתחיל אתו, רק שהוא נמצא כמה וכמה מעמודת מעליי, וזה יהיה ביזיון.

אבל לפחות ביזיון מצחיק.

מ' מזכיר לי את החבר הראשון שלי[שזה דבר טוב], רק עם הרבה יותר חוש הומור, ומוח מהיר שכזה...וכן, גם עליו אני מסתכלת מלמטה למעלה, הוא גבוה ממני ב24 ס"מ ^_^. אני לא הכי מבינה מה מושך אותי אליו, אבל עשיתי עם מלך אשור את בדיקת 5 הסעיפים והכל התאים. נו, אני לא מתעמקת, כאמור - הרגע רצינות לא עובדת, פשוט טוב לי אתו. והסרט הראשון שראינו יחד היה קומדיה פרוותית קורעת - בשונה מקשר אחר שלי שבהתחלתו היה סרט אימה. אם הייתי מאמינה בקראפ כזה, זה היה משעשע. הוא גר בעיר אחרת, אבל חפיף, לא נורא. נפגשנו 4 פעמים...הוא חמוווד.

היום אין לי כוח להעלות ציור...^_^

אבל יש לי מצב רוח טוב מדי. כי המחלמה עוד לא הגיעה לפה,כנראה.

Have a nice day!!!

 

נכתב על ידי Trolladriel , 28/7/2006 01:16   בקטגוריות אופטימי, supernatural high!  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)