לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

8/2006

Better


פאנדורה הניבה לי עוד שיר "נכון" נורא, לסיטואציה שקצת התיישנה אבל בסיפור אפשר לקרוא גם לאחור. אז כן, אנשים כשרוניים כותבים שירים בעצמם, אני רק מצטטת, אבל זה כ"כ נכון, מה, היא היתה בראש שלי בחודש יולי?

Your face it looks so green
When the sun is shining differently
And you're standing in the shade
'Cause face to face you're sweet
Like candy sticking to my teeth
Underneath so damaging
There is no strength in trying to break me,no
I don't want to care
And I don't want to hate
And I don't want to see you fall too far away
Oh because of fear.
Cause when you're afraid
You lash out and Blame
and you say all the things that you never meant to say
And try to break me
But in the end
What leaves you broken
In the end it makes you better.

 מה שנקרא, it's all been done before,[כן, גם זה שיר שנתקע, רק שהוא שמח...], קשה להמציא חדש, לבינוניים - נשאר רק לנסות ולשפר את הישן...

ת"א רביעי נכשל, הועבר לשישי בפורום שונה. מצד אחד, חבל נורא, מצד שני, מוח.

עד גיל 30 אני צריכה להיות מקושקשת לחלוטין, לפני שאפסיק לרצות.

פגשתי היום את גיא, גיא ה"לבנוני", היצור שבחודשים האחרונים היה אחראי לרוב ההודעות המוזרות במכשיר הקשר שלי, והשיחות היותר מוזרות ב3 בלילה עם קטיושות ברקע. כמו שהוא הזהיר - הוא היפראקטיבי, ודומה לשדון חמוד, בעיקר עקב הגאלח שעשה לאחרונה, שעליו התעבלנו יחד. אבל יש לו מזל, זה לא עשה אותו מכוער. גם במציאות הוא מדבר בקצב כזה שקשה להבין, אבל מצחיייק, ולא תמיד צריך מילים בשביל כפית! גם אותו סחבתי לסנוקר מהסיבה הפשוטה שאין לי רעיונות למקום יותר מגניב בעיר הסרוחה שלי, שמקבלים בו תמורה מלאה על בזבוז הכסף. 3 משחקים, 2 נצחונות לי, שזה ממש מוזר, אולי גם הוא עשה את עצמו? טוב, זה לא משנה, העיקר שהבנאדם קורא טרי פראטצ'ט...

משהו מצחיק...במשך איזה שנה הכינוי שלי במגוון צ'אטים היה "פראנצ'סקו גויה", ועכשיו מצאתי איפשהו בארון הספרים את הביוגראפיה שלו, אז אני קוראת, וזה חביב, אם כי בסיסי מדי...

"דברי החוכמה" כבר נגמרו לי?זה טוב...

אבל יש לי עוד 1000 מילים...ותזהרו שלא יבואו אליכם בלילה.

אם היה לי יותר כסף כשהייתי קטנה, הייתי הופכת לגות'ית קשוחה ואפלה, אבל ממש לא היה והפכתי להיפי  שמחה ומסריחה עם ראסטות טבעיות...

Caedite eos.

נכתב על ידי Trolladriel , 27/8/2006 00:11   בקטגוריות אופטימי, deep down the spoon  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)