לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

11/2006

Drifting


משעשע שמישהו שהתחיל את תקופת האימה יחד אתי, חזר לחיים, נשמע שהכל זוהר אצלו. אולי רק נשמע, כן. אבל אפשר למצוא בזה די ויותר סמליות פלצנית.טוב נו, כל עוד המילים יפות כ"כ, אני לא מתעמקת. הייתי מקנאה במושלמות, אבל שוב - לא יודעת איך.

"היא בחורה נהדרת".

כן, כן, כועסמק, לכאלה אפשר להרוס את המוח הרבה יותר.

אתמול היתה לי את אחת משיחות הטלפון הארוכות יותר בחיי, שעתיים, עם גיא. משהו שאמור להכניס לפרופורציות. במקרה זה לא עבד, הראש שלי יודע שהוא צודק, חלקים אחרים לא. הוא ראה חיילים שלו נהרגים...היה בסכנת חיים...לא חוויה שאפשר להעביר הלאה. הלוואי שהייתי יכולה להפנים את מה שהוא אומר. אבל אני מחזיקה בראש, עד לזמן מתאים.

גיא - תופעה שאפשר לדבר אתו על כל דבר בעולם, יצור מיוחד לחלוטין - אופטימיות ושמחת חיים בלתי-שבירים, סגנון ייחודי, ידע בכ"כ הרבה תחומים, מצפון חברתי, מה רק אין שם.

כשאני חושבת על זה, שכחתי המון דברים, פרטים קטנים שעושים את האדם [את המפלצת?] אבל אני גם זוכרת הרבה, לא קשורים כאלה, ועם קצת שיכחה וקצת זכרון, יש אידאליזציה טיפשית ביותר. מחלה כרונית מטומטמת!

יצא לי גם לדבר עם לייטסיידר המון היום, יצא ממש ממש מצחיק, הוא החליט שצריך להפגש, זה יהיה בערך הדבר הכי קומי בעולם! פגישת מחזור של מד"צים, כולם להביא את חדי הקרן!

ולסיכום, בשביל קצת בידור יש גבינה! רק שאתר הצילומים עושה לי בעיות, אז אם למישהו משעמם במיוחד - http://www.deviantart.com/deviation/42280307/ !

פוסטים נהיים יותר ויותר קצרים וחסרי משמעות. all hail to that.

נכתב על ידי Trolladriel , 1/11/2006 22:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)