לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

Hard Rain


Or, i wish.

It's raining blood,as far as i can see.

Heard certain people saying Poland's soil is cursed by what lies in it, might be so, i dont know if i believe that. But this place now, it wasn't cursed, its'd bloody damned, by what, i don't know.

Initial mistake of deciding to do the degree here, well, it happened, i'm still passive, but once that one's done, i so have to gtfo.

Damned land, and it's people no less.

The two are dead, the third will follow.

It's like one 5000 km long pet cematary.

And all of a sudden all that awareness, politics, environment, sick, sick, sick.

 

And now for something completely different.

Things are between ok and nice mostly. Last week i met the guy i've been stalking on HIT open days and then on DA. Awesome like a chocolate chip cookie, amazingly easy to be around, and has longer eyelashes than a unicorn. We were together in the colleges enchanted hallways [enchanted in the way Bracha cannot be found!], and i was at his place a couple of times, to annoy him and learn to use teh holy wacom tablet. It's more fun than can possibly be legal, i already have a bunch of halfcooked results, more excitement than any sort of art really.Also, chatted a bit with a guy i used to date on horror holiday, and in the beginning of the army, mr 811 is just as awesome as he was, maybe even a bit more. I like old connections when they're unspoiled, or have the image of it. And i sort of missed him.

 

ועכשיו אתנחתא קומית - פיגור טהור ביותר שבא לי לעשות ממנו צחוק, אני אפילו אעבור לעברית בשביל זה;

דברים שחייבים לעשות עד גיל 30.

1-לגור עם מישהו. -באמת? לא זרקתי מספיק גרביים מלוכלכים לאן שהם שייכות [הפרצוף של הגורב]?

2-לגור לבד. -לא קצת סתירה עם הקודם? נו טוב. מה עם שכ"ד?

3-לקבל תלוש משכורת. -קרה,לא מרגש, טוטאלי.

4-להיות באוברדראפט בלי שום מקורות הכנסה נראים לעין. -מה אני, ישראלי אידיוט?

5-ללמוד מתי ואיך צריך להשתמש בשואב אבק. -ברור, כשהחייזרים תוקפים.

6-לבשל לבד ארוחה ל6 אנשים. -לא רוצה. לא אוהבת לבשל. מה תעשו לי? תזמינו פיצה, מצידי.

7-לשלם לבד על ארוחה ל6 אנשים. -אין לי חברים, עזבו אותי באמא'שכם.

8-להקים אוהל בגינה ולישון בשק שינה. -ההתקפים היותר קשים של גיל ההתפגרות פסחו עליי, תודה למרפי.

9-לריב על חניה. -נעעע...לא הולכת. לא בכבוד שלי. ע"ע 4.

10-ללכת מכות[לא בהכרח על חניה]. -כל היסודי הלכתי מכות, לא מספיק? למה צריך עד גיל 30?

11-להשתכר. -לא קרה, לא יקרה, אני straight-edge, ולא מעליבה את האינטליגנציה של עצמי.

12-לקנות קונדום בבית מרכחת. -סופ"ש שעבר. הרפתקאה, מי ישמע. ולמה בלשון יחיד?...

13-להשתמש בקונדום. -תפנימו. אני -לא- זו שמשתמשת.

14-לקשור עניבה. - נשאיר את זה לAvril LaWhine.

15-לצאת מהצגה באמצע. - לא הולכת להצגות. אינפנטילית מדי, מה לעשות. אולי אני אצא באמצע ממשחק מחשב, למרות שזה קשה.

16-לא להנות ממופע רוק. -אני לא אוהבת רוק בכלל. אני אוהבת מטאל. סו וואט? וגם ככה לא הולכת להופעות. אני לא נהנית מהופעות באמת.

17-לגשת למלצר בפאב ולבקש שינמיכו את המוזיקה. -פאב?......אני?..............

18-להזמין את אבא שלך לקפה ולדבר על הבעיות שלו. -אני מכינה לו ארוחת ערב מדי פעם, נחשב?

19-לקנות דיסק של מוזיקה קלאסית. - לא קונה דיסקים, אבל הורדתי איזה 3 GB, ויש לי עשרות קלטות. זה, כאילו, נחשב מעשה גבורה?

20-להודות שאין לך תמיד סבלנות לג'אז. -תמיד? אף פעם אין לי. אפילו לא לפינק פלויד.

21-לעשות לעצמך מסיבת יום הולדת. - עשיתי. לא מעניין.

22-לקנות מעיל עור "לכל החיים". - עור=לא. אני מוכנה לאכול אותם אבל לא ללבוש אותם.

23-לפלרטט עם גבר נשוי. - עוד לא. בחור תפוס בלבד.

24-לנהל רומן עם גבר מבוגר ממך בהרבה. -תחביב שלי...חיחיחיחיחיחיחיחי.

25-להשתתף בהפגנה. - נע.

26-לקנות בסופר בשלוש בבוקר. -כה, רק מה מרגש בזה?

27-לעשות עגיל. -שמונה...

28-ללכת לעשות קעקוע ולהשתפן. - עוד לא הלכתי. נחיה ונראה.

29-לא לצעוק על הבוס שלך, למרות שאתה צודק. -זה לא כל הזמן ככה?

30-להתפטר. - וואו...היה קשה.

31-שיפטרו אותך. -גרמתי לצבא לפתר אותי. נחשב?

32-לבקש העלאה. -נו ו?

33-להתחיל דיאטה. - בחיים לא קרה. אני כוסית אל גם ככה. או שלא? למי איכפת?

34-לשבור דיאטה. - ע"ע 33.

35-להרשם למכון כושר, ללכת פעמיים ולא לבוא יותר. -שרדתי שנה.

36-להיות בפריז, לונדון, ניו יורק ואמסטרדם. - רק לונדון. בראשון ובשלישי בכלל אין לי עניין...

37-להתנשק בפריז, לונדון, ניו יורק ואמסטרדם. -....שזה כבר מטופש.

38-לעשן גו'ינט. - ע"ע 11. בהחלט עלבון לאינטליגנציה.

39-להרגיש שלבך נשבר. - been there, done that.

40-לשבור לבו של מישהו אחר. - 02\08...*צחוק מרושע*.

41-לדבר על חתונה. - בהחלט. במונחים גסים ומבזים.

42-להפסיד יותר מ-100 דולר בקזינו. - ושוב, אני לא ישראלי אידיוט.

43-לריב עם חברה\ה קרוב\ה ולהפסיק לדבר איתה\איתו לתמיד. - עם כל הצער שבדבר. אלוהים סכסך בינינו, היא חזרה בתשובה.

44-לקום עם האנג-אובר - נו-ב-א-מת.

45-לעמוד על הבמה ולדבר.- שיחקתי את סינדרלה בחוג לאנגלית בכיתה ה.

46-להחזיר להורים הלוואה שלקחת מהם, למרות שהם לא לוחצים. - כן, עניין של כבוד עצמי [=

47-לכתוב שיר. - עשרות. הרוב המכריע חרא. פעם הייתי בת 16.

48-לגנוב מהמכולת שוקו ולחמניה בחמש בבוקר. - בנקודה זו, כותב הסקר נגס בפתריה הלא נכונה.

49-להשאיר טיפ ענק למלצר[ית] יפה. - נע.

50-להתחיל עם בן המין שלך. - הן לא שמות לב. 

51-להיות בפגישה עיוורת. - מה, בעידן האינטרנט?

52-להיות בהופעה חיה. - היהודים, למרות שההופעה יותר מתה מחיה.

53-להגיד למישהו שאני שונאת אותו. - יש משהו יותר כיף מזה?

54-לנהל רומן של לילה אחד. - פחות או יותר.

55-לנהל מערכת יחסים של יותר משנה. - חופשייי. אני מניחה שגם זה מעשה גבורה?
56-להגיד "רגע, אני מוכרחה לבדוק ביומן". - כן, רק שאני לא משתמשת במילה "מוכרחה".

57-לזרוק את החולצה שהכי אהבת בגיל 16. - למה לעזאזל?

58-להודות שלא הצלחת לגמור את "שר הטבעות". - דווקא קראתי את כל הטרילוגיה 3 פעמים. את הסרטים, למרות זאת, לא הצלחתי וספק אם בא לי לנסות שוב.

59-לאכול סושי. - and the big deal is?....תנו לי בשר, דאמניט.

60-לצבוע חדר, או לפחות לתלות תמונה לבד. - נו איזה מן מעצב אני אם לא? החדר הוא תכלת אבל לא רואים מרוב תמונות XD

61-להשתתף במנגל ולטעון שזה ברבקיו. - WTF???

62-לראות סרט כחול. - כמובן, אבל מרדים יותר משר הטבעות.

63-לקרוא ספר מעל אלף עמודים. - רק כאלה שווא לקרוא P=

64-לקבל פרחים. - כן, תמיד כיף. אחלה נשנוש.

65-לרשום במכולת במקום לשלם. - לא תודה, ישראלי מדי.

66-לעשות פסיכומטרי. - כן, רק שבדיאבד היה מיותר לחלוטין.

67-להתווכח עם שוטר. - ועם חיידק?

68-להגיע לכנרת בחורף. - אני לא בטוחה אם הייתי שם גם בקיץ...

69-69. - סופ"ש אחרון. אלוהים, כ"כ לא נוח.

70-להאמין באהבה ממבט ראשון. - גם באלוהים פעם האמנתי. עד גיל 7.

71-להשתכר עד שאתה לא זוכר מי אתה. - עוד לא הבהרתי שלא?...

72-לקנות מחשב, או לפחות לדעת להשתמש בו. - מה, הוא לא נועד לגדל בו צברים?

73-לדעת בעל-פה קטעים מ"גבעת חלפון אינה עונה". - לא תודה. אני יודעת בע"פ קטעים של ג'יזס קרייסט סופרסטר.

74-ללכת לישון לפני שאתה עייף, עי מחר אתה חייב לקום מוקדם. - זה קורה לי מאז גן-חובה.

75-לתלות דגל ביום העצמאות. - פעם תליתי דגל ארה"ב. וזהו בערך.

76-לקנות מתנות לחג. - איזה חג?...הנקאבה!

77-להתנשק. - @_____@?

78-לריב עם ההורים על שטויות. - נו, ככה זה כשנגמר מה לרשום...

79-לשבור רגל. - עוד לא. בקרוב אצלינו.

80-להחליט אם אתה מאמין באלוהים.  - החלטתי. הוא לא מאמין בי.

81-להתאהב בכוכב קולנוע ולהאמין למשך יומיים שיש לך סיכוי. - לא. אבל כשהייתי בת 8 לא הייתם מוצאים גרופי יותר נאמנה של ג'ון לנון בכל מזרח התיכון.

82-לקנות גיטרה. - יש גבול לכל טיפשות.

83-להחליט על זהותך המינית. - אומני? חיחיחיחי.

84-להאמין שהשופט בן-זונה. - יש לי כבוד מסויים כלפי בית המשפט. גו דורית!

85-לישון בסרט של סטיבן שפילברג. - לא נראהלי שראיתי סרטים שלו בכלל.

86-להגיד למישהו שאת אוהבת אותו ולהתכוון לזה. - רק ככה.

87-לגדל זקן (חח לגברים בלבד). - אפלייה סקסיסטית! זקני היה ארוך, שופע, וכחול!

88-באנג'י. - יאפ. כיף.

89-לישון עירום בקיץ. - בישראל אפשר אחרת?

90-להביא מישהו\מישהי לארוחת ערב אצל ההורים. - במשפחה שלי אין את "ארוחות הערב" האידיוטיות האלה. ולכן המשפחה שלי שולטת. אבל הבאתי אנשים לפיקניק משפחתי ביער.

91-לילה לבן של סרטים עם חברים. - סרטי דיסני!

92-לאכול משהו מאוד לא קשר. - הדוד הביא ממסע שורשים נתח בייקון אוקראיני אסלי XD...

93-להבדיל בין וויסקי ובורבון, משי וסאטן, נפוליטנה ומרגריטה. - אנשים אשכרה מתעסקים בשטויות כאלה?

94-להצליח להוית לבד יותר מיומיים, ולהנות מזה. - 15 שנה מספיק?

95-להפסיד בכבוד. - כל משחק כדורגל בביצפר יסודי...

96-להפסיד בכוונה. - קרה.

97-לשחות בעירום. - כשזיהום המים יפסיק.

98-לשחות עם דולפין. - רק עם פינגווין.

99-להפסיק לשאול "מי אני". -זה די ברור לי הרבה זמן שאני טרול. 


 

And here's an example of my digital 'art' which pretty much says it all.

 

נכתב על ידי Trolladriel , 4/7/2008 01:35   בקטגוריות lulz, אופטימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)