לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

11/2006

A real life faerytale


You are my light, you are my star,

you are my sunshine and my dark
You are the everything I dreamed about

 

סתם כי אני עליזה כרגע, כמו המצעד שכנראה לא יתקיים בי-ם, got to cherish the moment.

 

סוף השבוע הזה היה פשוט זוהר. היה בו בדיוק מספיק אצלנות כדי לנוח, ומספיק פעילות כדי לא להרגיש שהזמן התבזבז. ועוד איזו פעילות...

ביום שיש שוב עשיתי משמרת. כן, יצא לי שבועיים ברצף. אבל לא שוב! נורא מיהרתי לחזור כי אחרי התרוצצויות בבסיס [אין קו פנימי בשישי] הייתי די מסריחה. חשקתי במקלחת. נו, מרפי הלך אתי הביתה כנראה, כי כשחזרתי, גיליתי שאבא מתקן את הדוש. משמע, התאפקתי שלא ללכת להתקלח בניאגרה של השירותים! היה לי אירוע חשוב להפגין בו נוכחות - פגישת מחזור של מד"צים שנת 2003! הנוכחים בפגישה היו אני וה-לייטסיידר, דמות חשובה בהיסטוריה שלי. הקורבן הראשון שלי, אדם יקר - בהרחקה, וההכי חכם שאי פעם הכרתי. היה ממש מגניב, כי לא ראיתי אותו 3 שנים, וזה היה ממש ממש מסקרן לראות מה נשתנה. ומה לא. הפגישה היתה יוזמה שלו, ע"י יציאה תמוהה בנוסח "נהיית מעניינת, אנחנו צריכים להפגש". היה מגניב בטירוף, המפגש הזה עשה לי הרגשה טובה כזאת...כי כיף לפגוש מישו שלא ראיתי 3 שנים,למרות שהמשכנו לדבר און אנד אוף כל הזמן, לא יצא להפגש...היתה כפית רבה, ונראהלי עכשיו אנחנו מסתדרים יותר טוב מאשר בעבר. יש ליצור הזה טעם אקלקטי מדהים במוזיקה...אני חייבת יום אחד לבקר אותו עם אמפי ריק, בהנחה שלא הפחדתי אותו סופית במפגש הזה. ומשו מצחיק - כשנכנסתי לבית שלו ואמרתי שלום לאמא שלו, היא זיהתה את העובדה שהיא ראתה אותי פעם, רק לא הבינה מי אני לעזאזל. מעניין, אני השתנתי? לא נראה לי...אותו הנזק.

היצור הזה חמוד פשוט באופן היסטרי. וגיליתי שהוא שר ממש יפה. הקול שלו השתנה מאז. חוצמזה, פסיכי הוא נשאר. לסיכום - תענוג.

היום הייתי בפיקניק משפחתי, הראשון מזה שנים, וסחבתי אתי את מלך אשור. היינו ביער בן-שמן, בהתחלה רק עם ההורים, אח"כ הדודים הצטרפו. היה יום ממש יפה, לא חם מדי, ואף אחד לא בא עם מוזיקה צווחנית להטריד את מנוחתינו. מלך אשור, המותק הזה, ניהל דיונים ארוכים ורציניים עם ההורים שלי כל הדברים ההם ברומו של עולם, היו הרבה צחקוקים הדדיים ופטפטת, וזה ממש הרגיש כאילו שהוא חלק מהמשפחה. יצא לנו סופסוף לדבר על 1001 דברים, הצורך הזה שתמיד יש וצבא מפריע לממש, להתפלש על דשא, לצפות בתולעים, להיות בכפית מטורפת ורצינות תהומית, פשוט חיים שלמים וירוקים ביום אחד נפלא. ואני שוב רוצה לציין שהוא פשוט הופך מחבר הכי טוב לכמעט אח, במלוא מובן המילה,לא רק לפי היחס שלי, אלא גם של ההורים שלי. שזה טוב...כי אני במצב מוזר כזה [מתי אני לא]...מוח עושה לי ברוגז אז אני מחכה מתי יגמר לה...וסתם...הקשר שלי עם נקבות התמעט, אני לא מחשיבה צבא כי שם אני די מנותקת מהמציאות, כי צריך להפריד...ואין לי חברות עכשיו, רק חברים. לא שיש בזה משהו רע, זה כ"כ חוסך כאבראשים לפעמים. ועם כבר בחברים עסקנו, הקורבן הנוכחי שלי נורא מסכן, חורש ת'תחת וטוען שלא מבין כלום...אני מתקשה להאמין כי הוא כזה גיק גמור...אבל אין לדעת, אוני' זה מוסד אכזרי להפליא. כמו כל הדברים היפים והטובים בחיים.

מלךאשור גם טרם לי הארדיסק בנפח 8 GB, שאולי יכול לטרום הרבה למחשב החלזנותי שלי, אבל זה...בהנחה שמישהו ידע להתקין אותו בלי להרוג את המחשב סופית! אני לא נמעת בין כאלה, וגם אבא שלי לא...אבל הוא בטוח שהוא כן! אז הצילו...אם אני לא אשיג מידע לגבי איך עושים את זה, או סתם אסנג'ר מישו, המחשב יילך קאפוט! D=

עידכוני צבא כרגע אין לי חשק, לא שיש שם משהו מרגש ממילא.אני מחכה שרונית תחזור מהאבט"ש ולואיזה מהחופשה. במבט קר על העניין, מהמחזור שלי יש בדיוק 2 בנות ששוות את האוויר שהן נושמות, אז צריך להכיר יותר מקרוב את המחזורים הקודמים.

הפעם יצא לי קטע קצר [יחסית] אבל מאושר. אולי באמת טוב שכך, כשאני אומללה אני חופרת עד איןסוף, וזה גם משעמם תחת בדיאבד. נו כן, כולם חושבים שהצרות שלהם מעניינות. סתאאאם...

קיצר, כל תודותיי למלך אשור ולייטסיידר על זה שהם עשו לי סופ"ש מהחלומות...hasta luego.

 

 

נכתב על ידי Trolladriel , 4/11/2006 19:02   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים, supernatural high!, deep down the spoon  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Drifting


משעשע שמישהו שהתחיל את תקופת האימה יחד אתי, חזר לחיים, נשמע שהכל זוהר אצלו. אולי רק נשמע, כן. אבל אפשר למצוא בזה די ויותר סמליות פלצנית.טוב נו, כל עוד המילים יפות כ"כ, אני לא מתעמקת. הייתי מקנאה במושלמות, אבל שוב - לא יודעת איך.

"היא בחורה נהדרת".

כן, כן, כועסמק, לכאלה אפשר להרוס את המוח הרבה יותר.

אתמול היתה לי את אחת משיחות הטלפון הארוכות יותר בחיי, שעתיים, עם גיא. משהו שאמור להכניס לפרופורציות. במקרה זה לא עבד, הראש שלי יודע שהוא צודק, חלקים אחרים לא. הוא ראה חיילים שלו נהרגים...היה בסכנת חיים...לא חוויה שאפשר להעביר הלאה. הלוואי שהייתי יכולה להפנים את מה שהוא אומר. אבל אני מחזיקה בראש, עד לזמן מתאים.

גיא - תופעה שאפשר לדבר אתו על כל דבר בעולם, יצור מיוחד לחלוטין - אופטימיות ושמחת חיים בלתי-שבירים, סגנון ייחודי, ידע בכ"כ הרבה תחומים, מצפון חברתי, מה רק אין שם.

כשאני חושבת על זה, שכחתי המון דברים, פרטים קטנים שעושים את האדם [את המפלצת?] אבל אני גם זוכרת הרבה, לא קשורים כאלה, ועם קצת שיכחה וקצת זכרון, יש אידאליזציה טיפשית ביותר. מחלה כרונית מטומטמת!

יצא לי גם לדבר עם לייטסיידר המון היום, יצא ממש ממש מצחיק, הוא החליט שצריך להפגש, זה יהיה בערך הדבר הכי קומי בעולם! פגישת מחזור של מד"צים, כולם להביא את חדי הקרן!

ולסיכום, בשביל קצת בידור יש גבינה! רק שאתר הצילומים עושה לי בעיות, אז אם למישהו משעמם במיוחד - http://www.deviantart.com/deviation/42280307/ !

פוסטים נהיים יותר ויותר קצרים וחסרי משמעות. all hail to that.

נכתב על ידי Trolladriel , 1/11/2006 22:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)