לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2007

Troglodytes, sausages, explosions, stuff


צריך גרביים פרוותיות כאלה. 2 זוגות, לידיים ולרגליים. עם פסים ורודים.

לא משנה מה לבוש עליי בחורף, תמיד יש לי ידיים סגולות. זה כמובן קשוח וגות'י, אבל פאקינג קר!

בסוף הלכתי אתמול להתאספות, למרות שעד הרגע האחרון לא היה לי מושג אם אני הולכת או לא, אבל זו היתה הצלחה צרופה, כי היו מעט אנשים אבל אנשים שאני אוהבת...(:

בעצם, אהבתי הכל, חוץ מלתפס על ערימת חול עם קוצים בחושך ובסנדלים תנכ"יות שהתעקשו לעזוב את רגליי. כמובן שהעצם הפחות רגועה יצאה מהמקום שוב בשאיפה להצטרף לשאר העצמות שבטח היו שם. זה מרמר אותי קצת, אבל בחושך לא רואים, מה טוב. והיה גם את יורה האביר האמיץ שהושיט את ידו לעזרה לנערה במצוקה [טרול במצוקה?]

נו, אשמתי שבאתי לשם לבושה כמו אדם ולא כמו חפרפרת. כשהולכים לעידו, צריך תחמושת גם כשלא מתכננים לצאת החוצה...כי הרוח של חוסר הארגון תחול עליי בכל מקרה ומצב! :)

בדרך למקום שהלכנו אליו הצטרף אלינו כלב גדול, פרוותי, עם זנב מגולגל ופלאפי, וחברותי בטירוף. הוא נקרא על ידינו צ'מברליין, השתמש בעינבר בתור כרית, ואני השתמשתי בו בתור שמיכה. [מדי פעם הוא נעלם וחשבתי שהוא הלך הביתה, אבל בסוף הוא תמיד חזר, ובסוף המסע גם עלה אתנו במדרגות וניסה להצטרף גם להמשך האירוע, אך גורש. נאמ. דברים כאלה לא כיף =\ ]

היתה שם בריכת בטון ישנה שפעם שימשה כמיכל להשקייה כנראה, ועכשיו משמשת כמו מחבוא של פריקים...אה...של עידו וחבריו. מלך אשור והמכשפה עשו שיפודים מוזרים כאלה של נקניקיות ותפוח [עץ!]. לכבוד זה הודלקה מדורה באמצע הבריכה [אחרי 5 ניסיונות, אבל מי סופר].

היה נחמד, חמים, וחווייתי, עד שכנראה הבועות של האוויר בבטון בדיוק מתחת למדורה החליטו שנמאס להם מהאינקוויזיציה, והתפוצצו. גיצים עפו לכל מקום, כתוצאה מכך היו 2 פצועים, כמה מוכי הלם, ופלאפון כמעט-אבוד אחד. הזיקוקים האלה סימנו את סוף הפיקניק, והלכנו "הביתה".

האירוע הזה לא היה מהאלה של כפית בלתי-פוסקת, אבל היה לו את האיכות שלו - שהיה כיף לשמוע כל מה שנאמר, דברים חדשים, וכשאני רציתי לדבר לא הייתי צריכה לחשוב 3 פעמים אם בכלל יבינו אותי או ידפקו בי מבט של כבש מול שער חדש.

איכשהו יצא שגנבתי את התפקיד של מלך אשור וצילמתי המון תמונות, חלקן ממש נחמדות, וכיוון שגיליתי שאפשר להעלות כאן דברים בלי לבזבז מקום בפוטובאקט רציתי לעלות כמה...אבל נו, אולי האנשים המצולמים לא יאהבו את זה, אז..בלי. נו טוב. למרות שהתמונה של עומר עם מחושים זה אחד הדברים הirresistable של החיים.

צפוי לי הרבה מפעל מזדרגג השבוע, ואני אנסה שיהיה כמה שפחות, גם במחיר שקרים, איומים, ואלימות פיזית.

ומחר חוזרים החו"לניקים שלי וכך מסתיים השבוע חסר-החיבוקים הזה. מה טוב. למרות שיש את האיום של מנצ'קין, אבל נראה, אולי אפשר לשלב. כ"כ הרבה שטויות, כ"כ הרבה מפעל, כ"כ מעט חיים! ונייר טואלט ורוד.

חמורי העולם, התאחדו!

נכתב על ידי Trolladriel , 17/11/2007 21:20   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



against all odds


למה אין כאן סמיילי שעושה פרצוף ציני?

 

היום הלכתי לבלגן את החדר של חברי לחיים - או אולי לסדר - לא ברור, אמנם הוספתי לשם חפצים, אבל החדר רק הרוויח מזה. איזה נוח כשאנשים לא נמצאים בחדר של עצמם. בכל זאת, גם פז"ם, וגם הייתי צריכה להתעלות על הדברים האלה שגיליתי בחדר שלי כשחזרתי מהעבודה יום בהיר אחד לפני חודש.

ככה מקבלים התקף לב בגיל צעיר.


 

 



חולי הסכרת שביניכם כבר קבלו התקף? לא? אז תקבלו.
לא הפעם הראשונה שאני מחזיקה מעמד איפשהו הרבה זמן, למרות שעל הפעם הקודמת היה צריך לעשות טי-שרט על כתובית של "i dated the same guy for a year and all i've got was underweight and hair loss". הפעם הזאת נראית יותר מוצלחת, אבל נו, גישה סקפטית עוד לא הרגה אפחד. אולי בקרוב.

שבוע שעבר הייתי בשוכרמל עם אמא, היה ממש נחמד, חלום כחול-ורוד של שופינג בין המון דברים מוזרים ואנשים עוד יותר, ובנסיעה חזרה גם ריכלנו על כל המי והמה וזה היה מצחיק מאוד, למרות הצד המכוער של זה. "אני לא מאחלת לאף אחד כזאת הצלחה כמו שהיתה לכם" - "ואני כן! לאוייבים העתידיים שלי!" , "מחזיק מעמד עם בחורה שעתיים?" , "עם תורשתיות כזאת, צריך רק לרחם!" 

באותו יום גם נדבק לי נורא Mull of Kinytre של Wings, וזה לא בדיוק שיר שאפשר לשיר באמצע שוק אם אין חמת חלילים בהישג יד, וגם את פול מקארטני למקרה הצורך.

ביום ראשון קרה לי משהו שנורא שימח אותי, בטח בדיאבד יתגלה שסתם התלהבתי, אבל נו, אני נתינה של מלך אשור, להתלהב סתם זה מנהג לאומי. בכלאופן, מקווה שלא סתם. כי מדברים כאלה לא התלהבתי כבר שנים.

בשאר השבוע לא ישנתי מספיק, התרוצצתי יותר מדי, והשתעשעתי הרבה יותר מדי במחשבה על זה שאני אמות לבד, אדם בודד שנדחה ע"י החברה בגלל הפרת הטאבו האחד שלא משנה כמה החברה הזו תהיה מתקדמת, יישאר כמו שהוא היה מאז שהיה לנו זנב. למרות שאולי אני אשים מסכה, אקח על עצמי בהתנדבות מחלה גרועה יותר בהרבה מסרטן, ואשתוק, כדי ללכת עם העדר הזה שמונה משהו כמו 50% מהאוכלוסיה.

אולי עדיף למות לבד בכל זאת. קווין בפול ווליום, וקיבינימט איט אול.

אני בכ"ז חושבת שהצגתי משהו אובייקטיבי בוויכוח. כן, תקועים ב16. רצים מהמנהרה לדוב, מרשימים נקבות [ומסביאים את הדוב] ואין לי היום מי יודע מה סבלנות למאבק הנצחי בין האלכוהול לאינטגרל, אז הפסקתי להיות נחמדה ופרוותית לפעם. לא נורא, זה יעבור לי. זה בערך כמו לתת סתירה לילד הפרטי שלך, אבל אין לי פרצוף אחר להראות, זאת מראה.

למרות שאני יודעת לחלק את הדיסק הזה ל3 ולסדר את כל הקבצים לפי הסדר, כמה וירוסים נשארו בכ"ז. קלקלו כמות אדירה של מוזיקה, בערך כל מה ששמעתי ב 05 ו06 - המון דברים שחל עליהם כיעור אסוציאטיבי נוראי שאין ממנו מנוס, החל מ"ממעמקים" של עידן רייכל וכלה באחת הלהקות הפאנק החמדמדות של התקופה. חשבתי על זה מזמן אבל זה נפל לי על הראש עם צלילי 'פלונק' דווקא לאחרונה, כשאני גונבת אמפי כל שבוע ממישהו אחר, ואין לי כוח למיין לתיקיות לפי נושאים, אז אני פשוט זורקת את התיקיה של ההורדות המעורבבות של 04, ונדהמת לגלות שעדיין יש מוזיקה לא מזוהמת בעולם.

זה מצחיק שפעם לא אהבתי מטאל. עד אמצע יא' ככה. אפילו נייטוויש ולאקונה קויל לא עברו את המחסום עקב כבדות-יתר. נו, לפחות תועלת כלשהי היתה מהוירוס, זה הכניס את הכבדות למערכת permanently.

אני קוראת עכשיו איזה משהו באינטרנט שכבר קראתי קצת אבל עכשיו חזרתי להתחלה הכרונולוגית, זה ועד אחד מהדברים שאני מחפשת בהם הרבה יותר משמעות ממה שכנראה יש בו...ולא חסר בו משמעות, בשורה מפי אדם שראה הרבה יותר ממני - וגם יותר אמיץ בהרבה, ומובל ע"י סרקזם אכזרי למדי, שמזכיר את אמא שלי, ממש שובה-לב. וכמו אמא שלי, מצליח להבהיר באופן מתומצת למה האנושות לא משהו, ואני יחד אתה, החל מכתיבת פוסטים ארוכים מדי ועד להתבכיינות בלתי-פוסקת.

אבל לעזאזל, אני אוהבת לכתוב הרבה שטויות כי אני עושה את זה בדיוק פעמיים בחודש.

זה יותר טוב לדבר עם עצמי כשאין עם מי לדבר, וכשאין איזון.

יש מחר איזה מסיבה עם הרבה יותר מדי חזון ולא נראה לי שאני רוצה ללכת אליה, לא נראהלי שאני בכלל רוצה משהו חוץ מלהבריז מהעבודה במפעל שבוע הבא...כה, אין לי כוח לאנשים שמשקיעים יותר מדי בעובדה שהם בעלי סגנון חיים אלטרנטיבי, ותמיד מדברים על איזה נושא שהוא או הרבה יותר מידי אינפנטילי, או הרבה יותר מדי גבוהה בשבילי. אני אף פעם לא במאת מכירה שם אנשים, ועל המלך אני פשוט לא יכולה לסמוך, הוא הבריז יותר פעמים ממה שהאלוהים של היהודים דפק את העם שלו בסיטואציות זוועתיות.

הסתכלתי על כל זה אחרי שכתבתי וחשבתי שאולי צריך להפריד לפסקאות ע"פ נושאים אבל זה מיותר...כמעט הכל פה זרם תודעה, חוץ מהניסיון שלי להעלות תמונות. ולתקן שגיעות, שוב, לא בבית ספרינו. בבית ספרינו שומדבר. בני הזונות הקטנים עושים בדיוק מה שאני עשיתי ביב' - מבריזים, רק באופן חוקי. ללמוד בכיתות זה באמת מיותר, ולהם דולי לא עושה פרצופים. חבל שדולי לא תיפסה על גשר הירקון יחד עם שאר המורות המטורפות. כבשה משוכפלת בצניחה חופשית...

יופי, דחפתי את כל הקטגוריות האפשריות. למה הן טובות בכלל?!

מה לא עושים כשהדדליין מכריח.

הצלחתי להצחיק את עצמי עם האלכוהול והאינטגרל האלה. זה כ"כ תואם את המצב שנדמה שמישהו באמת חכם אמר את זה.

יא.

קיביני-מת.

לילה טוב.

 

 

נכתב על ידי Trolladriel , 15/11/2007 17:27   בקטגוריות cogito ergo doleo, deep down the spoon, same shit, אהבה ויחסים, עבודה, פסימי, אופטימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Remember, remember


אתמול, בחמישי לנובמבר, כלמיני חולי רוח ברחבי העולם חגגו את יום האנרכיה הבינלאומי.

סתם.

פאנק באמת מת, כי האנרכיה הינה מושג אבסטרקטי שלא ניתן להגשמה מוצלחת בחברת קופים מוטנטים.

אבל אתמול הוא התאריך היחידי שבו נכנס אדם לפרלמנט הבריטי עם כוונות הגונות.

וסתם היום שהסיפור של V for Vendetta מסתובב סביבו.

זה אחד הסרטים האהובים עליי, ולא משנה לי שאם חופרים לעומק הוא יוצא לא משהו. אין לי כוח לפוליטיקה. רושם ראשוני זה הכי חשוב.

אני את הסרט הזה ראיתי בקולנוע, זמן קצר אחרי שהוא יצא, עולם מלא אבל אנשים לא הפריעו, חוץ מקריאות גועל במקומות הנכונים אולי.  והיו כאלה.

והזכרון הכי חזק - שהיה לי נורא קר אז, זו היתה תחילת האביב ואני לא זוכרת אם מישהו השתחרפן עם המזגן או סתם לא התלבשתי, אבל קפאתי מקור, וזה בהחלט תרם להזדהות שלי עם הגיבורה הראשית, ועם כל הייאוש. ואם כבר ייאוש, כדי להעצים את ההתחברות לסרט, יצא שראיתי אותו בדיוק בתחילת התקופה שהחיים שלי נשברו ונזרקו חזרה לחור האינסופי. וזה היה מה שעשה את הסרט הזה לאימה הכי גדולה שראיתי. כמעט בכיתי...השבירה המוות שם, היו השבירה והמוות שלי, והקור הזה, שידעתי שאני יכולה להושיט יד אל מי שישב לידי, אבל חום כבר לא היה שם.

 

ולמשהו קולנועי ופחות שבוז - סיימתי לראות את טרילוגיית מטריקס בהצלחה רבה זה אומר שבסרט השלישי נרדמתי אפס פעמים]. את השלישי גם הכי אהבתי, למרות שהשאול אומר שסרטים ראשונים חייבים להיות הכי טובים, הנחירות שלי הוכיחו אחרת.

 

אז כן, אולי כל אדם ניתן להחלפה, אבל הוא בכלל לא אדם, הוא תופעת טבע מיוחדת במינה לטוב, לרע, למכוער.

 

היום ,בכללי, היה לי משעמם, לעבודה לא הלכתי כי יהיה לי די ויותר מפעל בחודש הזה..עשיתי חל"ט קטן, וחשבתי שיהיה יום התעצלנות שכולו טוב, אבל כאב לי הראש כל היום, לא הצלחתי להפיק מעצמי ושומדבר אסטתי, ואנשים סרבו בתוקף לבדר אותי...למרות שלא בדיוק נדנדתי לאפחד, אבל נו, לא הסגנון שלי...ולקראת סוף היום אני משתגעת לי ורואה איך אווטרים של אנשים עושים לי פרצופים.

 

Remember, remember the fifth of November

The gunpowder, treason, and plot

I see no reason why gunpowder treason

Should ever be forgot

נכתב על ידי Trolladriel , 6/11/2007 19:51   בקטגוריות Shit  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)