לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Under The Bridge


"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"

Avatarכינוי:  Trolladriel

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2006


אין צדק,

אין שקט

ואין אהבת אמת,

רק אור מעוור,

רחוק

שאני רודפת

והוא מתפוצץ

לאינסוף גחליליות

מעל ביצת תהום-

ביצת נשמות.

ואני רצה,

עדיין.

נופלת, מקיאה את הנשמה

ואין מי שיחזיק,

שינחם,

אני

ריקה.

 

נכתב על ידי Trolladriel , 26/3/2006 11:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממצא ארכיאולוגי


מסתבר שגמאני יודעת לכתוב שירי ולנטיינ'ס דיי - בדיליי! נמצא בין חומר מעלה-עובש בתנ"ך =)

perfume filled air

cannot penetrate

the stink of slime in my hair

the thick grey bubble of hate

i'm invisible today

got a half while everyone

got two

my second half is away

but you will come back...won't you?

mass-production didn't gain

not a dime on me,this year

i'm not pink,kitschy,nor vain

only a bit disappointed, i fear.

it mustn't be a big deal

only murphy tricks, my head

will be mended soon,will heal

i'm happy,

Valentine's dead.

 

 

 

נכתב על ידי Trolladriel , 20/3/2006 14:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלוהים לא היה כאן.


היהודים חזרו. נוסטלגיה של י'. כל שנה מעוותת בסגנון אחר.

מפלצות, ערפדים,וחולי-נפש סובבים אותי.

אני רוצה את כלב הזהב המחייך...ואהבה נצחית..וכל מיני כאלה.

נכון שיהיה לי?

נכון.

אני מדברת עם עצמי.

וזה נכון שאומרים שאדם שחושב שכולם סביבו משוגעים, עצמו כזה. אולי. אבל אני באמת מוקפת בפרצופים גרוטסקיים, ואולי גם במסכות יפות שמסתירות דברים מכוערים.

אני אוהבת לצייר מסכות, אבל לא לשים אותן על עצמי.

הדבר הכי משמח זה מה שיצא לי היום בציור. בד"כ בהשוואה לסקיצה הגרסאות הצבעוניות יוצאות מאכזבות מעט. אבל זאת חביבה. עוד מעט אוכל לעבור לציור המשותף עם ריז'יק יוז'יק. זה יהיה כ"כ כיף...מזמן לא היו לי ציורים משותפים. ש.י.ק היתדרדר לקיטש גמור.

 

נו אז מה? אז יש לי מחר יום חופשי, וחשבתי...רציתי...אבל מה זה משנה מה רציתי?

כשאנשים רוצים לישון אין להם כוח לכלום.

גם לא עליי.

אני אתערבב עוד קצת באקריליק. אקריליק הרי מכסה הכל..

 

 

נכתב על ידי Trolladriel , 19/3/2006 22:17   בקטגוריות same shit  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrolladriel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Trolladriel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)