לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

I hope it's worth it, What's left behind me.


I know you'll find your own way when I'm not with you

Avatarכינוי:  MitziliciouZ

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2017

>.>"


אוקיי ואו לא עידכנתי פה כבר יותר משנה

ולקח לי איזה עשר דקות לנסות להיזכר בססמא חח

לא בא לי פשוט שהבלוג יימחק יש פה יותר מ12 שנים של שטויות שרשמתי

למרות שמנטלית אני עדיין בגיל 16 מוציא לשון

אז הנה תמונה של הקוסטסט האחרון שעשיתי של שוטו

בא לי לעשות עוד עכשיו אבל אני חולה כי אני תמיד חולה בימי חופש שלי עצוב

 




נכתב על ידי MitziliciouZ , 29/7/2017 12:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





41,308
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , אהבה למוזיקה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMitziliciouZ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MitziliciouZ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)