לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The dark side of me




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

מה זה עוזר לי עכשיו...


אמרת לי שעדיף להיות לבד
אני לא בוכה כמעט
אני לא נעלב
אבל מה זה עוזר לי עכשיו
:\

 

 

השביזות...

נכתב על ידי *Black Fairy* , 11/9/2008 07:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  *Black Fairy*

בת: 36

ICQ: 190810373 

תמונה




8,917
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Black Fairy* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Black Fairy* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)