לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


היא תבוא בקרוב היא תבוא בוודאי וזאת הכמיהה ואלה שירי

כינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2006

בלוּז


בשעות הערביים בזמן שכל האנשים הנורמאליים הולכים לישון אני עוד חושבת על הצעד הראשון ברגליים יחפות על האריחים כי בחוץ נעים אבל קפוא לי בפנים וצעד אחר צעד לכיוון המטבח, והמים רותחים שלוש כפיות סוכר אבל לא יישאר למחר מתחשק לי ללבוש אדום בוהק כמו בשיר של ההוא עם ההיא והזה ופתאום סכינים ודקירות באזור החזה הרס עצמי זה כבר כל כך פאסה העשן מאתמול שנדבק בשיער לא נמוג במקלחת וקר, קר לי לחשוב שאני חייה הפוך מעמידה פנים שלילה מתחת לפוך ונדמה לי שאני שוב מאחרת כבר שבוע שלא ראיתי קרן אור מזוינת כל הלילה אני מוזגת בירה מחיטה לא מסוננת לתוך קיבותיהם חסרות המנוח של פסיכופטים גמורים ממש כמוני ומחשבה אחת מנקרת בלי הרף שצריך לעשות משהו עם החיים האלה.

נכתב על ידי , 7/12/2006 03:29  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



15,704
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMicrobe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Microbe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)