לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


היא תבוא בקרוב היא תבוא בוודאי וזאת הכמיהה ואלה שירי

כינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

NYC


בעיר הזאת הצבועה אדום
מתחשק לדמם את חיי עד תום
מתחשק לי לסחוט
על אינספור מדרכות
את כל מה שנותר מתנדנד בקצוות.
 
בעיר הזאת הצבועה לבן
מתחשק לי לשבור איזה קיר מחורבן
מתחשק לי לקום וללכת מכאן
מהעיר הזאת במגפי העור
מהעיר הזאת הרועדת מקור
 
בעיר הזאת הצבועה אפור
מתחשק לי לחזור לחולות שעזבתי
מתחשק לי לשרוף את כל מה שכתבתי
מתחשק לי לחפור לי תהום עמוקה
ברחובות המוכים של אמריקה.
 
נכתב על ידי , 16/7/2007 23:27  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



15,704
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMicrobe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Microbe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)