לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהנשמה מאירה גם שמים עוטי ערפל מפיקים אור נעים.

כינוי: 

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012


עידו מהעבר,


 


מחקתי לך את כל ההודעות שהכנסתי פה בטעות, כשחשבתי שאני עדיין אתה.


גם מחקתי כמה שאתה כתבת ואני חושב שעידו מהעתיד יעדיף לא להיזכר בהן.


 


אני רוצה לומר לך שלמרות שעשית כמה טעויות גדולות, הכוונות שלך היו טובות וטהורות, ואני מעריך אותך על זה.


אני לא איכנס לפה יותר, זה המקדש שלך. בתקווה שנענע לא יחליטו למוטט אותו.


 


תודה על התקופה שלנו יחד.


 


עידו מהעתיד,


 


אם אתה קורא את זה כנראה שכבר שכחת שאמרתי שאני לא איכנס לפה יותר. לא נורא.


הגבתי לעידו מהעתיד בכמה מקומות, אם במקרה תיתקל בזה, אני חושב שזה יעזור לך להיזכר מה חשבת.


 


אני מקווה שהצלחתי במה שרציתי לעשות היום, ואתה קורא את זה בחיוך. ושאתה מאושר.


 


אם לא- אל תתבאס אחי (סגג), שב על זה, אל תוותר, שנינו יודעים שאתה לא אחד שמשחרר בקלות.


אתה תמצא פתרון ואתה תהיה מאושר. העתיד ששלושתינו תמיד רצינו עוד מחכה לך.


 


בהצלחה יא גבר!!!


 


אוהב את שניכם,


 


עידו מההווה של 2012.

נכתב על ידי , 19/8/2012 05:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)