לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קוקו ילדה מעולם אחר



כינוי:  koko@girl

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

ישבתי, השקעתי שעות, ופשוט מרמים אותי, הכי עצובה בעולם


הבלוג הזה היה הכי חשוב לי,

הזנחתי הכל בשבילו,

ואני עכשיו מרגישה מרומה!

מי שהכריז על התחרות נתן לי 0 נקודות על כפתורים,

נראה לכם הגיוני?

בזמן שלמישהי שיש רק 2 כפתורים נתנו 2 נקודות....

ועוד משהו,

אחת מן המשתתפות בתחרות-רווי, היא גם אחת מהשלושה שעושים את התחרות,

נראה לכם הגיוני? לי לאאאאאאאא, בכלל לא!

 

תכנסו לבלוגים שמשתתפים בתחרות, תראו, ותבינו על מה אני מדברת

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=152351

 

אני אשמח לעצות, לפרוש או לא לפרוש???

 

 

נכתב על ידי koko@girl , 18/10/2005 22:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצויירים, מצויירים, ורק מצויירים!


הפוסט הזה הוא רק על דברים מצויירים!!!

מקווה שתאהבוו תפוסט, ואל תשכחו ל=ה=ג=י=ב ולהגיד אם אהבתם!!

 

פו הדוב:

 

 

 

 

 

מלך האריות:

       

 

 

 

 

 

 

 

אקונה מטטה:

 

 

 

טויטי המותק הזה:


קבלו אאותםםם:

 

 

 

זהו, אוהבת המון המון, ואל תשכחו להגיב..!!!

נכתב על ידי koko@girl , 17/10/2005 13:07  
115 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העקבות של אלוקים




נכתב על ידי koko@girl , 17/10/2005 12:29  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkoko@girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על koko@girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)