לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Smile...it confuses people

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

למה בסרטים?


למה בסרטים האהבה מנצחת?

לא רק בסרטי פנטזיה, גם בסרטים שכביכול באים לתאר את החיים בעולם הזה.

למה שם אם מישהו אוהב נורא מישהי, והיא אוהבת אותו- אז הם יחד? הרי בחיים זה לא מספיק.

 

היום פעם ראשונה מאז שנפרדנו שבכיתי על משהו אחר, שהייתי צריכה להתמודד לבד לא רק עם הכאב על מה שקרה (שאיתו אני מסתדרת בזמן האחרון, החיים נמשכים, רק שעכשיו יש בינינו שתיקה...אולי עדיף ככה...(?)  ) היום התמודדתי גם עם כאב על דברים אחרים. ופעם- זה היה פשוט המקרה הקלאסי לפנות אליו, להתקשר בוכה כדי לשמוע את ה"נסיכה שלי, אני אוהב אותך כל כך" המפורסם שלו, זה שתמיד היה מרגיע אותי, לפחות קצת.

היום אני לבד עם זה. לבד עם הכל.

ואולי טוב לי בלבד הזה, אבל אני לא מצליחה להיות בטוחה.

רגע אני מאושרת, רגע בוכה.

וכשאני מאושרת, זה לא עד הסוף, לא אושר עמוק וטהור. הבכי דווקא כן.

 

 

זה מתחיל להמאס עלי.


הייתי בגדנ"ע, היה כיף.

הייתי בבית חולים, לא היה כיף.

עשיתי חור חדש באוזן, כאב אבל היה שווה את זה.

פעמיים נדחה לי הזימון לצו ראשון.

קשרים טובים שנעלמו לי חוזרים, ואני שמחה בגלל זה.

נכתב על ידי , 6/11/2007 09:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fontaine ב-10/11/2007 01:35



7,722
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfontaine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fontaine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)