לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Smile...it confuses people

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

מכתב.


לחי =) למה מחר יש לך מבחן והלכת לישון מוקדם? דווקא כשכל כך בא לי לדבר איתך. אז אני כותבת לך במקום.

לא תראה את זה, מן הסתם, אבל זה כנראה יענה על הצורך שלי לדבר איתך כרגע.

הייתי עד עכשיו אצל נטע, בהתחלה עברנו פעולה עם כולם, ואז נשארנו שתינו עם עדידה ויעל, ובסוף רק אני נטע ועדי. עשינו שטויות כי ההורים של נטע לא נמצאים והיא שונאת את השכנים. שמנו מוזיקה בפול ווליום ורקדנו וצחקנו. נהניתי כל כך. בדרך חזרה אני ועדי הלכנו יחד וסיפרתי לה עד כמה מדהים היה ביום שישי.

אבל את זה אתה כבר יודע, אחרי הכל היית שם... פשוט יום מושלם שכזה.

אם כבר אני יודעת שלא תקרא את זה אני יכולה לכתוב, או יותר נכון להתוודות, שבמקום מסויים בראש שלי אני עושה השוואות לארז. חשבתי שיצא לי פוקס איתו, משהו שאני אהבתי כל כך והוא אהב אותי עד טירוף.

ועכשיו בלי אזהרה יצא לי עוד פוקס. ככל שעובר הזמן אני מבינה כמה אני אוהבת אותך. ומה שיותר מוזר לי, כמה אתה אוהב אותי.

אם הייתי רק מקשיבה למה שאתה אומר לי על עצמי בלי להכיר אותי, בחיי שהייתי רוצה לפגוש אותי!

נחמד לי שאתה חושב את כל הדברים האלו עלי.

וזוכר בהצגה שבכיתי ביום שלישי? אמרת לי דברים כל כך יפים כדי להרגיע אותי, שזה רק גרם לי לבכות אפילו יותר.

ולפעמים שאני בוכה ואתה אומר לי שיש עלי שיר..."הילדה הכי יפה בגן"... אם רק היית יודע איזו השפעה יש למילים שלך עליי. גם אם אני לא מאמינה בהן. אני יודעת שמשום מה אתה חושב ככה, וזה מספיק לי.

אבל החיים אני לא אגידלך את כל הדברים האלו, כי אני אפחד שתחשוב שאני קיטשית מידי ושזה יעמיס עליך. אני אפחד שתחשוב שאני דביקה ואמאס עליך. והאמת היא שבפנים אני יודעת שלא תחשוב ככה. אבל אני לא אקח את הסיכון.

 בא לי שתהייה כאן.

לא סתם היית הידיד הכי טוב שלי במשך כל כך הרבה זמן.

אני אוהבת אותך.


וסליחה לחבריי לבלוגוספירה שנאלצו להיחשף לזה. אמצע הלילה, התעוררתי ממש מוקדם היום ועד עכשיו רקדתי לצלילי אייל גולן מסיבה לא מובנת.

אני יודעת שזה לא תירוץ לרמת הסוכר בדם של מי שוקרא את זה, אבל תתחשבו קצת, אה?

 

לילה נהדר שיהיה.

נכתב על ידי , 13/4/2008 00:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fontaine ב-15/4/2008 00:08
 





7,722
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfontaine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fontaine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)