לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Behind Blue Eyes.


"פתאום כשנדמה שהשחר לא יפציע לעולם עוד עולה זיכרון ישן, פתאום כשנדמה שהשחר לא יפציע לעולם עוד אור עולה ומראה לאן..."

כינוי:  מרין 3>

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

5/2010

אהבה אסורה.


נשמע מגוחך משהו,

אבל זה מה שאתה בשבילי בסופו של דבר.

 

לימדת אותי לאהוב ולהיות נאהבת, אין ספק.

תקופה מדהימה בסך הכל, של פעם בחיים.. הכל כ"כ ראשוני, מרגש.

 

ומצד שני, הרחקת אותי מכל מה שהכרתי, מכל מה שהיה לי חשוב אי פעם.

ואני ברוב טיפשותי, הייתי עסוקה מדי בלהרגיש שאני חיה בסרט, בשביל לשים לב ולעצור, לשלב.

 

אז בסופו של דבר זה התפוצץ לשנינו בפנים.

כי לא הייתה אופציה אחרת, בוא נודה באמת. רק עניין של זמן עד שזה היה קורה,לא ככה?

מוזר, הצלחתי בהמון דברים מאז, השתפרתי, התחזקתי. מי יודע, אולי במצב אחר זה בחיים לא היה קורה.

 

ואני הכי מבינה בעולם שאין לזה שום סיכוי, והתנאים מסביב רק הולכים ונהיים יותר ויותר מקשים,

ובכל זאת, לא מפסיקה לחשוב עליך ולאהוב, ולהתגעגע, וכן, לקוות, שאולי, יום אחד...

 

 

 

 

 

נכתב על ידי מרין 3> , 28/5/2010 18:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרין 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרין 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)