לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עולמה של ורוניקה


אין לי מה להגיד... כל מה שכתוב פה זה זיוני שכל על החיים שלי... תהנו...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

תמונות מהטירונות!


זו הכיתה המדהימה שלי!

 

אנחנו מוציאות לשון...  מרינה, מעיין ואני.

 

מעיין, אני ודניאל בג'ונגל...



פרצוף עצוב ]=



 

באוהל לפני השינה.



מימין- אלכס, דניאל, אני, מעיין, מעיין, מרינה, 2 בנות שנדחפו וענת...



 

המשך בפוסט הבא...

 

נכתב על ידי , 8/9/2007 17:18  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הפחד העמוק ביותר שלנו
אינו מפני חוסר היכולת.
הפחד העמוק ביותר שלנו הוא הידיעה
שעוצמתנו אינה ניתנת למדידה.
האור ,ולא הצד האפל שבנו,
הוא שמעורר בנו חרדות.
כל אחד שואל את עצמו
מי אני שאוכל להרשות לעצמי להיות כל כך מבריק,
מקסים, מוכשר ומאושר!
למעשה, מי אתה שתרשה לעצמך לא להיות כזה?

אנחנו ילדים של אלוהים.
כשאנחנו בוחרים לשחק את המשחק הקטן,
אנחנו לא משרתים את העולם,
אין שום דבר נאור או מואר בצימצום האישיות שלנו
רק כדי שאחרים ירגישו נוח בחברתנו
נולדנו כדי לממש את הקסם
האלוהי הגלום בנו,
הוא לא גלום רק בחלק מאיתנו
כל אחד נושא את הקסם הזה בתוכו
כאשר אנו מרשים לאור הפנימי שלנו לזרוח,
באופן בלתי מודע אנחנו מאפשרים
לאחרים לעשות את אותו דבר.
כאשר אנחנו משתחררים מהפחדים שלנו,
הנוכחות שלנו משחררת אחרים.

 

                                                      "נלסון מנדלה"

נכתב על ידי , 8/9/2007 17:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 195216520 




5,531
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לveronika אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על veronika ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)