לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דמעות של שמחה


הרבה עברתי במשעול והנחל טרם מת, השמש עדיין במרום ואני את סיפורי אספר כאן לעיתים רחוקות . האור מושך אותך למקומות שלא ציפית להגיע - אל תפחד להאבד בתוכו.

כינוי:  מאור ההוא

בן: 35

ICQ: 155076690 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

התגעגעתי


התגעגעתי לשדות האבנים והחול האלו,

לקור, לחום, לצלילי החולות המלטפים את עניי,

לשקט החי בתוכי ומסביבי,

לאור הרך הנמרח

על הסלע וצובע אותו בגוונים זורחים.

 

התגעגעתי ליופי שבמוות והחיים

שקופצים מאבן לאבן,

לסיפורים שכל סלע מספר לי.

למחול האש -כנערה רוקדת,

היא נעה ואני לא מש ממנה.

מתבונן בעניים מזוגגות בלי ניע,

מחייך וחושב,

כמה הייתי רוצה לראות את היהלום

ולא את האבן שבתוכי.

 

נכתב לאחר חזרה למדבר לכמה ימים...

 

נכתב על ידי מאור ההוא , 13/12/2007 10:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאור ההוא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאור ההוא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)