לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אני פה.



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

כָּרַתּי לו אצבע.


 


כָּרַתּי לו את האצבע מהיד הימנית.


האצבע המורה, המובילה.


האצבע מזדקרת אליי עכשיו מן הבסיס הכבד, זקופה,


חיוורת, נראית חיה מתה, כל כך יפה.


ואני, כל כך מרוצה.


מכינה אני בשבילו תשורת הערצה.


כמו גביע של זוכה, כמו מזכרת לויטרינה.


מלטפת אני את האצבע שלו,


עובדת עליה ברכות, בנחישות, בקצות אצבעותיי


בתנועות קטנות, עגולות. באצבעות מיומנות.


על החיבור העדין לבסיס עובדת, שיהיה חלק. שיהיה מושלם.


בקצות אצבעות יד ימין שלי החשות בהנאה


ובקצות אצבעות יד שמאלי הנמות בהדרגה


ועד לזרת שלי המתה.


את האצבע שלו כָּרַתּי, כמה יפה היא. חזקה.


להניח על כן, להעריץ אותה.


לא זוכרת איך, לא זוכרת אם כאב,


בטח היה די נורא.


פתאום פולחת את מוחי הזחוח,


האפוף בענן מילמולי יצירה,


שאלה מטרידה:


אולי זה כואב לו שם?


אולי


האצבע חסרה?


אולי הוא יכעס עלי,


אם ידע? 


מה הוא יגיד, כשאגיש לו אותה? 


 




 

נכתב על ידי , 13/11/2003 11:50  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 63

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללייפסטייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לייפסטייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)