לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

DeviantART



כינוי: 

בת: 30

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אומנות בראש


אז ככה, כמו שכתבתי בשני הפוסטים הקודמים אני מחפשת שותפה, אני לא יודעת אם כולם יודעים אבל זה די קשה להחזיק בלוג שהוא לא בלוג אישי לבד!!!

אז מה שאני מבקשת ממי שרוצה להיות שופתה שלי לעקוב אחר ההוראות הבאות:

לשלוח לי אי מייל אם מה הייתן משפרות בבלוג, מה הייתן עושות בו ולפחות עם מדריך אחד, קישור או כל דבר שיכול להארות מה אתן יודעות לעשות וגם את סגנון הכתיבה שלכן.

בנוסף לזה אני גם רוצה לדעת כמה פרטים עליכן:

שם, גיל, איפה אתם גרות, ואיזה סוגי אומנות אתן אוהבות לעשות(זה לא חייבים).

את האי מייל יש לשלוח לאי מייל של הבלוג:[email protected]

אם יש בעיות, תשאירו לי כתובת של אימיל/מסנג'ר/איסיקיו כדי שאני אוכל ליצור קשר.

 


נ.ב

מאחר שעכשיו אני בשביתה ויש לי הרבה זמן פנוי אז אני עושה עכשיו פרויקטים גדולים כדי להעלות לפה...אבל זה ייקח קצת זמן!

נכתב על ידי , 25/10/2007 13:18  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דנהה המלכהההההה3> ב-25/2/2008 20:41



816
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*iris*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*iris*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)