לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

עדיין חייה


האמת שהבלוג הזה כבר לא כל כך קיים

הוא של הילדות יותר, למרות שפעם אחרונה כתבתי בו לפני חצי שנה שזה יחסית לא מזמן.

אני חושבת שזה טוב שיש לי את הבלוג הזה. שיזכיר לי דברים מהשנים האלו של חיי גם אם כשאני יהיה ממש זקנה ואני יקרא את זה.

 

אז יש לי אחות קטנה. שהיא בת חצי שנה עוד מעט והיא הדבר הכי יפה ומתוק בעולם הזה.

התחלתי שנה חדשה .עם חברות מקסימות מהשכבה והבנות מהמושבה ומהמושב.

כבר יש לי את החבורה שלי שאני כמעט בטוחה שהיא האחת.

עדיין עם חבר שלי כבר שנה וחצי בקרוב מתה על הבן אדם הזה.

ובעצם אין מה לעדכן החיים מתפתכים ודברים קטנים וגדולים קורים כל הזמן, זה כיף ומעניין.

מחול, לימודים, משפחה חברים וחבר- כזאת שנה תהיה לי ואמן שתהיה לטובה ומלאה בכל אחד מהדברים האלה.

סך הכל צריך לשנות את העיצוב של הבלוג כבר לפני כמה שנים לטעמי. אבל זה העיצוב הראשון אז יאללה שיהיה עד הסוף, האחרון.

 

שנה טובה שיהיה לי ולכולם בהצלחה ורק רק בריאות וטוב.עם אהבה גדולה

נכתב על ידי , 22/10/2008 19:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32




2,676
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללחי:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לחי:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)