לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדת שנטי והחלום


בגיל 14 היא איבדה את יתד חייה. סבתא האמינה בה, בכשרונות שלה, בעתיד שלה, בכתיבה שלה...היא תלמד בבית צבי או תלמה ילין אבל אז.. הסרטן לקח לה את אותו היתד .עם הכח והבגרות, החליטה לא לוותר ושאין איש בעולם שיכול לעצור אותה מלחלוק את כשרונותיה איתכם תנו לה במה:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

יום טאקי 3+4 בואו לתת יד!


 

היכונו היכנו 2 ימי טאקים ברצף בהפרש של 10 ימים  בלבד, הפקה ענקית למען ילדים חולים ולזכר ורד צור 

  
   ב12/9 יתקיים יום הטאקי ה3 בבית החולים מאיר בכפר סבא

   ב22/9 יתקיים יום הטאקי 4  בבית חולים בני ציון בחיפה

   השעות הן 11:00 בבוקר עד 15:00 בצהרים.   המטרות-

להנציח את חברתי ורד צור זל שאהבה מאוד לשחק טאקי

     להעלות חיוך לילד חולה ולהורים שלו                

            לתת מעט מהאנרגיה שלך  למקום :)                

           

   הכל על אותו הנוהל, ליצנים, פינות יצירה, פינות צביעה, מאפרים, ספרים,אנשיי רוח 

   מפורסמים בלוניםצבעוניים,     המון המון טורנירים של טאקים ומשחקים אחד על אחד וים הפתעות

 

   פעם ראשונה שאני מפיקה בחודש אחד 2 הפקות.

  אם יש לכם איך לקשר מפורסמים ולידע אותם בזה או להביא אותם אנא אימרו לי

   אם יש לכם כח רצון להתנדב,להתחפש לליצנים, להכנס לחדרים של ילדים חולים ולהנעים את זמנם, ,לספר סיפור לשיר ולנגן להם על גיטרה,

  אם יש ברצונכם לתרום חבילות טאקים שהולכות מתנה לכל ילד חולה אז יש כתובת : רחוב ירמיהו 30 תל אביב מסעדת בר ים

  ויש את המייל שלי- [email protected]

 

  לפעמים להנציח בן אדם נותן כח לאדם אחר .

  ורד, אני ברת מזל שהכרתי אותך .

  ביום שיצאו לפועל שני הימים הנוספים, אני יעמוד בצד  בפינה , אצפה ואתרגש.

  משהו במותך דחף אותי לקום ולעשות מה שאני חושבת ואתם יכולים לומר לי:" מי את בכלל שתצליחי? אין לך שם"

  אבל יודעים מה?

  זה בדיוק מה שיחזק אותי ויגורם לי לדבוק במטרה.

 ? אתם באים לעזור לי)

"בואו נתן להם "נשיקות של אור

 

















































נכתב על ידי , 9/8/2005 17:31   בקטגוריות אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 43




2,067
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 40 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדת שנטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדת שנטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)