לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדת שנטי והחלום


בגיל 14 היא איבדה את יתד חייה. סבתא האמינה בה, בכשרונות שלה, בעתיד שלה, בכתיבה שלה...היא תלמד בבית צבי או תלמה ילין אבל אז.. הסרטן לקח לה את אותו היתד .עם הכח והבגרות, החליטה לא לוותר ושאין איש בעולם שיכול לעצור אותה מלחלוק את כשרונותיה איתכם תנו לה במה:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005


שיר לחברה שהיא העדיפה לשים עלי פס כי היא מצאה כנראה מיליונר.... ושכחה את הקטנים שיש .

    זה המקום לומר לך / אור גל

 

זה אולי לא מקום לומר לך כמה הרגשתי רע

שחגים לעיתים קרובות חוויתי בבית של זר נורא

ושבגדים לא תמיד היו לי

חגיגיים או של יציאה

או שימלה חדשה מהודרת אלא בגד של יד שניה

 

פזמון:

ואולי אין לי מעמד כאן

או שככה צריך להיות

אני רק עוד אדם קטן שפשוט נוגע בלבבות

ושככה יצר הטבע

נוצץ שהוא מול אביון

אבל ככה אני אדם שכזה שרק מחפש שיוויון

 

ושאין לי כמוך את הכסף לצאת לפאבים ולבלות

ואני לא מבינה בשתיה או בשמים או באוכל או מניות

ורגלי לא חוותה סנדל עם עקב הנוטף בכיסופיי קינאה..

של עשיר מול עשיר העומד ומשוויץ בדבר כזה של יוקרה

 

זה אולי המקום לומר לך שראיתי איך התרחקת

שאכזבת אותי כי החזקתי ממך ושכחת את כל מה שאת לי הבטחת

אם זה קשר קטן ברוח שנתן לי תמיד תיקוה

להמשיך ולשרוד ושאין צורך לפחוד כי את תהיי שם בעת צרה

 

פזמון:

 

ואולי כי אין לי מעמד כאן

או שככה צריך להיות

אני רק עוד אדם קטן שפשוט נוגע בלבבות

ושככה יצר הטבע

נוצץ שהוא מול אביון

אבל ככה אני אדם שכזה שרק מחפש שיוויון

 
נכתב על ידי , 24/10/2005 01:25   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 43




2,067
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 40 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדת שנטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדת שנטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)