לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LikE Dah!



Avatarכינוי:  like dah

בת: 34

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

יהיה טוב? לא ! כבר טובבב !!! (:


חעחע
נכתב על ידי like dah , 25/6/2009 10:46  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב תקופה חדשה בחיי ?


לק"י.

נפרדתי ממנו .

היה די קשה אבל גם מאוד שווה.

כן אני יודעת שאנחנו לא מתאימים , אין מה לעשות.

אני אוהבת לדבר הוא בקושי מדבר.

אני אוהבת סתם לטייל בים לשבת לפעמים בלי לעשות כלום והוא לא.

אני רוצה קשר ממש רציני והוא לא.

אני כבר חושבת על חתונה בעוד איזה 5 שנים בערך והוא לא.

אנחנו פשוט לא מסתדרים.

 

 

"אתה זה שנתת לזה לקרות

לא הקשבת לאזהרות

היית אדיש,קר

עכשיו אתה בוכה כי זה נגמר

אלייך יותר לא אחזור

כי אתה הרסת הכל

ריסקת את האמון, האהבה פחתה

היית קר ועכשיו זה נגמר

כן הכרתי אחד חדש

שונה ממך שניכם עולמות הפוכים

אז למה אלייך נמשכת יותר ורוצה אותך

אם יודעת אני שזה אבוד

אין עוד אפשרות לשנות

אתה לא תשתנה אתה תמיד תשאר

אתה.

עצב שמחה אושר ופחד

הכל מוזר , חדש טרי וישן

הכל מעורב פוחדת כ"כ

מה כבר רציתי ?!

רק אחד שבאמת יאהב.

 

חששות ,שמחה

עצב,פחד

התרגשות,אושר.

נכתב על ידי like dah , 23/6/2009 10:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של like dah ב-23/7/2009 20:31
 



חודש חדש... אחח [:


לק"י.

בוקר אור לכולם (:

טוב לי

כיף לי

ואין לי מושג למה!

 

 

 

עוד 3 חודשים אני מסיימת עם החרא הזה של שירות לאומי בתל אביב.

ננסה את מזלי באשדוד או אשקלון (: ,מקסימום אם לא הולך טוב עוזבים :P .

שונאת רגשות מעורבים ,מצד אחד יש את הסיום של השירות שהוא מעולה אבל טיפה קשה לעזוב את החברות

ובכלל את תל אביב עצמה ...כ"כ כיף בתל אביב.

ומצד שני יש עבודת המצלצרות שממש ממש כיף לי שם :( גם השכר מצוין :P.

בקיצור לא יודעת.. אולי בגלל שיותר מדי חרא לי בשירות עצמו אז כבר לא אכפת לי לעזוב הכל פה .

 

 

בזמן האחרון אני מזניחה את עצמי ,כבר לא עושה את מה שאני אוהבת.

לא מכייפת יותר..וזה הזמן..אני צריכה :

  • לצאת יותר לשופינג
  • לצאת יותר עם חברות לשם שינוי
  • צריכה לראות סרט יפה
  • לצאת לשופינג ולקנות דברים יפים !

זאת הרשימה שלי לשבועיים שיבואו.

פשוט לעשות מה שאני אוהבת ,למצוא זמן לעצמי !

 

 

 

 

 

          והרשימה היותר מאוחרת שאני אחזור אליה כבר  מתישהו :

 

      • 1.  להתחיל ללמוד לתיאוריה
      • 2.  לעבור תיאוריה!
      • 3.  להתחיל ללמוד נהיגה
      • 4.  להגיע בערך ל20 שיעורים
    •  5. לעבור טסט!!!!!!

 

 

 

 


וטיפה נושא לא קשור

"שמירת נגיעה"

 

אתמול הייתה בהרצאה ממש ממש יפה וטובה על "בחירת בן זוג",

המרצה שהיא גם יועצת זוגיות וראתה הרבה זוגות בחיים שלה וכמובן ראתה את הבעיות .

היא נתנה טיפים לבחירת בן זוג  וגם טיפים איך לשמר את האהבה .

 

טיפים לבחירת בן זוג :

  • שיקשיב ,זה יותר חשוב משהוא ידבר. הכוונה שלה זה אפילו אם הוא לא מדבר הרבה לא נורא,בעיקר שידע להקשיב.
  • טוב לב
  • שידע לתמוך
  • שלא ידבר אלייך לא יפה
  • שידאג לך

(זה בערך מה שאני זוכרת.. אם אני אזכר אני אכתוב עוד )

 

היא גם העלתה נושא מאוד חשוב והוא... "שמירת נגיעה" - כן כן.. לא קשור לדתי או לא דתי ,

פשוט היא ראתה מלא זוגות שבאים אליה והבנים "זורקים" את הבנות כי כבר נמאס להם מהן.. אני לא

אומרת שאי אפשר להצליח אם נוגעים ,יש הרבה זוגות שמצליחים אבל לוקחים סיכון .

אני עצמי לא שומרת נגיעה למרות שאני יודעת שזאת לא הדרך הכי טובה אבל קשה לשמור נגיעה

מצדיקה לזוגות שכן שומרים (:

 

אז בנות אני לא אאריך במילים...

מקווה שזה יתן לכם נקודה למחשבה .

ובנים.. מה אתם אומרים?!

נכתב על ידי like dah , 2/6/2009 09:59  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דרדסטלן ב-16/6/2009 19:17
 





9,063

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlike dah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על like dah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)